Je avatar en horloges

Ik kijk graag naar Spongebob en Octo is m’n favoriet.

1 like

Ik heb gekozen voor mijn favoriete “kledingstuk”. Prima reden toch @Jurk?

9 likes

Ik ben gek op auto’s en motorfietsen, en daarmee van rijden over lege wegen die door mooie landschappen glooien. Heeft niets met horloges te maken.

En dus maar schematisch in een avatar:
png

7 likes

Die van mij is het uithangbord van dat enorm aantrekkelijk schepsel dat ik dagelijks aan mijn horloges bevestig.

26 likes

Zeker! Zondag mag hij weer aan!!

2 likes

De mijne is van Ernie van Sesamstraat.
Ik ben groot fan van Bert en Ernie. :smile:

5 likes

Wat een geweldig leuk draadje dit, dank. :+1:

Om mijn avatar trouwens toch even toe te lichten, zo lang ik niet weet welk horloge mij het meeste grijpt, gebruik ik deze. Wanneer ik plotseling wakker wordt en besef dat ik het definitieve horloge in m’n bezit heb, wijzig ik de Avatar navenant.

Al wordt dat dan overigens onderstaand horloge en tevens de “afsluiting met een knipoog” van deze hobby dus dan heb ik eigenlijk geen avatar meer nodig… :thinking:

Ik hoop maar, dat dit nog lang op zich laat wachten. :sweat_smile:

6 likes

Omdat @anon50762135EV 3 jaar geleden eens zei dat ik op JC leek :sweat_smile:
Ondertussen lijk ik nu meer op Conor McGregor met m’n haren en baard. Nu alleen de spieren en de tattoo’s nog😂

2 likes

Ik heb het vraagteken kunnen inwisselen, wat een fantastische klok! bijna een reden om terug te gaan naar een one piece collectie, maar daarvoor zijn horloges te leuk :slight_smile:

2 likes

Van harte in deze woelige hobby en zo lang mogelijk lekker van genieten. :+1:

2 likes

Dan vind ik ontroerend mooi - bescheidenheid! :+1:

8 likes

Over die formulierlieveling gesproken… wat is dat voor een avatar @anon50762135EV? Enzo Ferrari?

1 like

naar aanleiding van dit topic mijn avatar maar eens aangepast naar mooiste wat ik tot nu toe in mijn leven heb meegemaakt,mijn zoontje

nu maar hopen dat hij van mijn horloges afblijft :rofl:

11 likes

It’s Kryten with a ‘K’. Dit gaat meer over Space Corps Directives in Red Dwarf dan over horloges.

Kryten

3 likes

Michael wat is dit? Het is wiet!

8 likes

Komrij blijft denk ik. Zo genoten van zijn komische en cynische stukken, vroeger.

1 like

Bij aanmelding op het forum was een Breitling mijn mooiste horloge.

Breitling pop art.

:smiley::+1:

14 likes

Ha! Dat is lang geleden zeg… Mastermovies :joy:

5 likes

mastermovies :clap:

4 likes

Me, myself and I.
Enigszins onherkenbaar door de hand voor het gezicht, met aan de pols één van mijn favoriete horloges :sunglasses::+1:

3 likes