Je avatar en horloges

Omdat ik geniet van een deel van mijn werk, en omdat de Superocean mijn eerste echte klok is.

2 likes

Mijn avatar is de achterkant van deze:


4 likes

Mijn avatar heeft niks met horloges te maken. Het is een personage uit de film No County For Old Man. Javier Bardem speelt Anton Chigurh en is een moordende psychopaat.


25fe1f2390e14891d9599a2790fe7c3b-300x300

14 likes

image

Stukje nostalgie, stukje liefhebberij, vleugje politiek…
(Verder geen relatie met horlogerie)

4 likes

In no country for old men natuurlijk hartstikke goed.
Maar man man wat slecht in Skyfall :expressionless:

2 likes

Het merkje dat ik ik mijn zelfgemaakte horloge banden brandt.

10 likes

Mijn avatars zeggen meer over mij dan over mijn horloges.

Chlorophyl, een muis, is een stripfiguur uit de jaren 50 getekend. Vond ik leuk om te lezen in de Kuifje. Dus vandaar mijn eerste avatar:

chlorophyl

De man van zes miljoen was een geweldige TV serie. Bij hoge uitzondering mocht ik opblijven om deze op TV te zien. En daarna meteen tandenpoetsen en naar bed!

6-miljoen

Mijn huidige avatar is natuurlijk Engelse drop. Gewoon daarom!

drop

7 likes

Ik dacht altijd een variant op Chloroform… Maar dat was misschien mijn eigen twisted mind

1 like

Dat was een topfilm. Die vent met dat rare kapsel en spijkerschieter aan een gasfles. Die man was onoverwinnelijk. Heel aparte film, maar wel keihard.:+1::sunglasses:

3 likes


2 italiaanse Eurofighter Typhoons. Ik ben werkzaam bij defensie en werk dus met vliegende wapensystemen, verder vind ik dit vliegtuig gewoon erg interessant!

10 likes

Jij bent er ook pas net dus heb je de muis wellicht gemist. :wink:
Euh je hebt de muis volgens mij helemaal gemist. Voor jouw tijd.

1 like

Omdat ik Vacheron Constantin wel een aardig merk vind.

1 like

Trots op je werk. Mooi!

1 like

Mijn avatar zegt alles denk ik zo.

5 likes

Mijn Avatar is onze geweldige Mastin Espagnol " Belle"

1 like

Ik wilde vroeger altijd een hond, maar was meer een kattenliefhebber eigenlijk, gewoon een leuk plaatje met ietwat scepsis over de hobby

4 likes

Mijn avatar is van mijn “catch”

Sub in een honkbalhandschoen

8 likes

Je avatar lijkt meer op een Iron Cross dan op het VC logo

4 likes

VC heeft door de jaren heen verschillende logo’s gehad, de bovenste in de derde rij zou er op moeten lijken. Maar je hebt ook wel gelijk, misschien kan ik beter hun nieuwste logo nemen.

image

8 likes

Danku danku!