Je blijft lachen met die advertenties

Er is een nieuwe site naast Marktplaats die wellicht handig kan zijn. Alle advertenties zijn gratis op.
2ehands.nl.
Nadeel is dat alle nepaanbieders hier ook weer zitten dus misschien kunne we het een beetje opschonen
Om deze moest ik erg lachen.
http://www.tweedehands.nl/sieraden-horloges/horloges/herenhorloge/rolex-daytona-horloge-18krd-goud-88551906.html?qq=rolex&sort=prijs&list_cat=herenhorloge&afd=sieraden-horloges%2Fhorloges%2Fherenhorloge&start=21
Vooral deze tekst:‘DIT is super kwaliteits nagemaakte rolex hij is dus NIET NEP!!’

goud van binnen, altijd handig!!:smiley:

(:d

geniaal! niet nep… haha

Is dat een veel voorkomend euvel bij de Daytona, zo’n weg gevallen 5? :smiley:

“Hij is van binnen 18krd GOUD. Hij werkt zonder batterij!!”

Ik zeg: een koopje!

Eric

En hij is alweer weg. Jammer, ik had ook wel even willen lachen…

leek mij idd ene topklok , vooral 18 karaaD goud is erg apart hahahah

staat nu ook zoiets op mp , een Riddl Seamastel, nu denken jullie miss hey GH maakt een typefout ,dat dacht ik nml over de plaatser ,maar het staat echt op de wijzerplaat Riddl SeamasteL hahahahaha

Hoe aziatisch fout ken het zijn!

Net zoiets achterlijks als “21 juwelen laden de stroom op dus niet opwinden”:+
Gr, L.R.

Hier leer je nog eens wat:~

Deze is ook geinig:

Rolex replica goudkleurig "verkregen uit een erfenis, met een nieuw batterijtje erin"
En ook een zilverkleurige idem.

Krijg je eindelijk een erfenis, en wat erf je: twee nep Rolexen:D:D:D

malus65 Schreef:

Deze is ook geinig:

Rolex replica goudkleurig "verkregen uit een
erfenis, met een nieuw batterijtje erin"
En ook een zilverkleurige idem.

Krijg je eindelijk een erfenis, en wat erf je:
twee nep Rolexen:D:D:D

Ja, hoeveel pech kun je hebben.

zeker van de schoonfamilie…

Zo zie ik ook ene Yackie adverteren met een Jaeger Le Coultre Chrono , wazige foto van de klok voor €600 , dat is dus een koopje maar vervolgens zie ik meneer Yackie bieden op 2e hands imitatiehorloges…koopt ze dus voor knaak,wazige foto maken en dan hopen op iemand die geld gaat overmaken…

watch ur back dus op MP

Dat is handel he…(:D:D:+(:smiley:

Da’s wel erg brutale handel. :smiley:

tja, als het je 2 keer lukt… ik heb er een smerige smaak van in mijn mond. Beetje mensen “pakken”… yeegh!

is dat handel ? Nou niet mijn manier van handel, maar goed, ga ook echt geen €600 overmaken naar iemand met zo’n wazige foto…probeer sws bij aankopen €100+ langs te gaan .

Je komt de gekste gasten tegen op Marktplaats. Ik had eens een setje nieuwe darts te koop. Krijg ik een emailtje met een belachelijk laag bod. Ik mail dus dat het bod te laag is waarop ik een reaktie krijg:“ja ik wil ze hebben voor de handel.” Sommige mensen sporen gewoon niet.

Je hebt veel van die mensen die spullen van een ander voor een habbekrats opkopen en het daarna duur verkopen. Dat noemt men handel. Ik noem het geld verdienen over andermans rug.