De Speedmaster Pro deed mij ook helemaal niets. Eigenlijk net als de Submariner.
Drama ding.
Ja echt geen porem
Hier hetzelfde. Ik had de oude PO en heb deze verkocht om de nieuwe aan te kunnen schaffen. Nadat ik die had, heb ik 'm snel weer verkocht en de oude teruggekocht.
Ben benieuwd naar je redenen
Moedige bekentenis! Ik moet zeggen dat ik tot nu toe vaak hetzelfde gevoel heb bij een bezoekje aan de Bijenkorf e.d⦠maar niet met alles.
Heb ooit eens een AP royal oak skeleton om gehad in de filipijnen@greenbelt, hele leuke zaak, niet erg groot, met 2 dikke bewakers ervoorā¦Naar binnen gegaan en kon van alles passen.
Wilde wel eens een AP om, om te voelen hoe dat nou zat⦠ndus⦠het leek wel een goedkoop swatch klokkie zo licht dat ie was en voelde erg goedkoop aan. Nu heb je het natuurlijk wel over een meesterwerkje, maar toch had nou niet zoiets van als ik het geld had, dan had ik em gekocht (dat ding kost minimaal 36K) maar tegenover gesteld heb ik daar wel een oris diversdate gekocht die ik in eerste instantie niet helemaal zag zitten, maar ik moest en zou een mechanisch klokje hebben. Die Oris ben ik tot op heden erg blij mee en draag hem regelmatig.
De vorige versie vind ik persoonlijk wat authentieker en de nieuwe nogal kitsch (bling bling en neppig) overkomen. Sorry ik kan het niet beter uitdrukken.
Mmm sorry, maar inderdaad wat magertjes.