Je duurste en goedkoopste horloge. En waarom :)!

Hallo horloge liefhebbers :slight_smile:

Ik heb in totaal ongeveer 8 maanden een rolex explorer 214270 in bezit. (Eerste explorer 7 maanden,pas geleden verkocht, en nu een maand geleden weer hetzelfde model gehaald. U get the idea :slight_smile: )

Dus ik dacht laat ik is voor de verandering het roer omgooien en voor iets gaan waar ik normaal gesproken helemaal niks van moet hebben. Een “digitale” klok… :neutral_face: . Maar niet zomaar 1. Ik ken dit model dus al heel erg lang. Maar heb het altijd genegeerd. Het verhaal achter dit horloge sprak mij aan. “The most selling watch”, plus het feit dat Obama en Osama ze hebben gedragen maakte het voor mij al grappig genoeg hem te kopen :joy: . En als een echte horloge liefhebber vind ik niet dat je een horloge kunt afkeuren puur voor de prijs. Vind je hem mooi? Haal hem dan denk ik maar zo :smiley:
Hier komt ie!

Ik vind hem geweldig stoer uit zien. Wat ik niet had verwacht. Hij zal hoogstwaarschijnlijk niet vaak om de pols zitten. Maar ik MOEST hem gewoon in bezit hebben om te voelen/weten hoe het is hem te dragen.

Nu is mijn vraag aan jullie, wat is jullie duurste en goedkoopste horloge. En WAAROM heb je ze uit eindelijk gehaald. Ben benieuwd!

21 likes

lekkere combi toch!!

Niet weer weg doen dan die Explorer, beetje jammer geld dan.

hmmm dat moet ik even uitzoeken.

daar heb ik wel een antwoord op, omdat ik ze mooi vind!!

3 likes

De explorer is vanaf het moment dat ik hem zag al mijn lievelings horloge. Er is nog nooit een model ( of het nou rolex is of weet ik veel wat) die mijn aandacht zo heeft getrokken en een gevoel heeft gegeven zoals de explorer 214270. Had erg spijt van mijn eerste verkoop. Gelukkig weer opnieuw gehaald. Hij gaat nu echt nooit meer weg.

Oke ben benieuwd :)!

3 likes

Tsja

16 likes

Rechts de goedkoopste toch? :wink:

1 like

Grappig topic :+1:. Duurste is mijn R.O.1 Space nr 5/53. Het ruimtehorloge van Andre Kuipers. Goedkoopste is een forumvondst Seiko King Quartz. Draag ze allebei graag :joy:

18 likes

Hahaha zo kan het dus ook

1 like

Allebei leuk :)!!

1 like

Blijft een bijzonder horloge en de Seiko is ook gewoon een leuk horloge.

3 likes

Eigenlijk geven ze beide behoorlijk precies de tijd aan :joy:

“A man with one watch always knows what time it is. A man with two/more watches is never sure.”

:wink:

9 likes

ok dan, ik doe mee.
Ik heb hiervoor een reden, ja ik deel graag foto’s maar wat belangrijker is is het volgende.

Roep het vaker maar via dit topic is het wel te benadrukken, het plezier in een horloge hangt niet samen met het prijskaartje ervan.
Voor €50,- kan je net zoveel pols plezier en trots hebben als met €20.000.
Het maakt geen verschil, verliefd is verliefd, mooi is mooi en dus kopen als je iets tegenkomt waarvan je denkt WAUW!! Ja ook al is dit een horloge wat buiten de gevestigde orde valt, ook al is dit een goedkope rakker van €50,-. Gewoon doen en shinen met dat sieraad om jou pols, doen hoor.

De goedkoopste (3)

Sja, wel bekend en kan niet verschuilen dat het geen wisselgeld pin moment is geweest.

JA, draag ze beide met evenveel plezier en trots!

16 likes

Bedankt voor je bericht en foto’s! Gelijk heb je :)!

1 like

Rolex-onaneurs UNITE!

1 like

Jij snapt het :ok_hand:t2:

2 likes

Makkelijk voor mij, ik heb er maar 2😎.

Links €50,-
Rechts €80,-

Een echte studente collectie dus :joy:

24 likes

Kan best zijn maar ik vind die Seiko héél mooi gewoon

1 like

Dit was mn duurste horloge (inmiddels verkocht)

Goedkoopste was deze, heb ik gekregen en koste dus niks

13 likes

Fijne uitspraak :+1:t2:

1 like

Het begin van een collectie moet ergens beginnen he