Deze zou ik toch echt graag een keer willen bezitten. De Oris Pro Diver ook een mooi formaat 51 mm. (tu)
ziet er goed uit, misschien nog een stalen band met witgouden vlakjes in het midden oid.
He ik zat nog niet in dit draadje. Hier komt ie dan.
Mijn favoriet wisselt echt per dag hoor. Anders had ik maar één horloge nodig.
Maar dit is toch wel mijn meest favoriete.

Mijn begeerlijke…

En dat is eigenlijk ook meteen mijn onbereikbare…
Maar je weet nooit natuurlijk.

Zoiets zou idd erg goed staan!
Keertje doorsparen andre, of een klappertje met pokeren en hoppa… de clown is binnen handbereik!
ik dacht dat die stukken duurder was maar ik zie dat er al mooie zijn rond de 2.
probleem is dat er veel te veel mooie zijn van die prijs 
overigens is de omega aqua terra chrono ook iets dat ik erg graag zou willen kopen :#
![]()
pffffffffff teveel >X
frenk Schreef:
Keertje doorsparen andre, of een klappertje met
pokeren en hoppa… de clown is binnen handbereik!
Dat klappertje komt zeker een keer hoor. 
mtt’tje shippen zoals de sunday million oid 
Time Cat Schreef:
mtt’tje shippen zoals de sunday million oid
Die is altijd op zo een rot tijd. bovendien is de buy-in niet in verhouding met mijn bankroll management momenteel. 
Ik speel alleen maar MTT en Sit and go’s. Ik vind het heerlijk om te spelen maar kan niet meer goed omgaan met de swings aan de cashtafels. Het jaar is nog niet zo succesvol al heb ik wel al wat finaletafels gehaald. Helaas zijn dat dan weer net low stakes MTT’s. De variance is natuurlijk heel hoog bij toernooipoker maar ik weet gewoon dat ik weer eens een mooi bedrag ga shippen.
Euh. Mochten sommige leden niets van bovenstaand verhaal snappen dan is er niets mis met je hoor. 
Zou niet misstaan onder een pak…
Zo te zien houdt iemand van bi-color
Mooie klokken!
Mooie kast, maar vind de wijzerplaat te groot voor 't uurwerk.
Dit is mijn favoriete horloge:
Mijn Dornblueth Caliber 99.0

Ik heb nog geen chronograph in mijn “collectie” dus deze staat op mijn verlanglijstje:
Omega Speedmaster Professional.

En inhakend op de chronograph, hier 1 die voor mij onbereikbaar zal blijven:
A. Lange und Söhne Double Split

En even voor de goede orde, bij mij is alles boven mijn budget onbereikbaar.
NicoB)-