Je hebt lume...en dan is er Ball lume! :)

Wij de darkroom. Meer ruimte en gezelliger. Drankje erbij, je kent het wel.

2 likes

Nee eigenlijk niet. Maar geeft niet…doe wat je leuk vindt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ahhhh … :dizzy_face: weer zo’n walgelijk datumlensje…
Wel grappige lichtgevende wijzerplaat :stuck_out_tongue:

Wijzers in die vorm kan ik absoluut niet uitstaan. De minuten-track die net zo lang is als de indices is ook wat krankzinnig, en die rare kaasprikker die ze als secondenwijzer hebben is ook niet mijn ding.

Dat er dan vier kleuren intens lichtgevende TL balken op die plaat geplakt worden…

Al zouden ze me willen betalen… :face_vomiting:

1 like

Tsja, ik denk dat je hiermee toch wel iets met je verzekering moet doen. Stralingsziekte ligt op de loer…

Maar nee, ik draag tritium een warm hart toe, maar dit ziet er niet uit.

1 like

De lume is eerder een reden om hem niet te kopen en de kleuren in de lume verschillen te veel.

Zoals ik al aangegeven heb, te druk, maar met die toilet/dark room ervaring in het vooruitzicht begin ik toch te twijfelen…

Pffff…ik moet hierbij meteen denken aan Borselle, Tsjernobyl en Harrisburg. :grimacing::grimacing::grimacing:

Borsele in dat rijtje :face_with_thermometer: fukushima eerder

1 like

Ik vind hem eigenlijk erg mooi. Het vergroot glaasje stoort mij echter, maar misschien kan die verwijderd worden (?). Leuk voor de afwisseling!

2 likes

Als Ball liefhebber en een pré order van Ball niet schuw, laat ik deze toch lekker voorbij gaan, te druk en wat een lelijke wijzers…