Je horloge het dak op

“A farewell to Vostok” toen het treintje weg reed?

2 likes

Misschien meer ‘The old man and the train’?

1 like

stoelen zaten ook al niks…

1 like

Hahaha, geweldig verhaal​:smile::+1:

1 like

Hahaha, dank je. Mooi verhaal!

“De kroketten in het restaurant / zijn aan de kleine kant”

1 like

Bedankt voor het delen, ben er gelukkig nooit geweest en hoop dat ik dat zo kan laten. :wink:

1 like

Weer Den Haag, mannen! Wat een stad!

2 likes

Fantastisch verhaal. Je moet toch wat op zo’n dag :wink:

1 like

zoooo, klein. :wink:

2 likes

Hé iemand moet het doen he!
Bij deze ook toestemming om mijn foto’s te gebruiken als bewijsmateriaal dat je er al geweest bent , mocht er iemand het voorstel ooit doen :grin:

Helemaal waar!

Thanks voor de leuke reacties!

1 like

Hahaha, thx!!

1 like

Mooi verhaal!
En dan te bedenken dat 2 kilometer verderop het strand en de verkoelende zee was! :sunglasses:

2 likes

Ik wil er geen woord over horen :confounded: :wink:

Ik vond het eigenlijk best leuk toen ik er was! (maar volgens mij was ik toen een jaar of 12 :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

ik zal dan ook niets zeggen over de heerlijke koude biertjes en al het natuurschoon op het strand! :sunglasses:

Kan ik mij wel voorstellen, kinderen daar leken zich wel aardig te vermaken.
Dat was dan ook wel een van de hoogtepuntjes, van die aapjes die in de domtoren klommen en die ouders maar schreeuwen zonder enig effect :joy:

@Thehaguedragon : geen Like meer voor jou :upside_down:

3 likes

Ben ik de enige die niet begrijpt dat je dit überhaupt doet? Wat is het volgende? Seiko om de edele delen van David in Florence?

Wat bedoel je precies? Het horloge op een van de daken daar leggen?
Die bouwwerken daar zijn gemaakt om weer en wind te weerstaan(en vandalistische kindervingertjes), en dan ben ik alsnog heel voorzichtig geweest, enkel het horloge er even op gelegd en een foto gemaakt.
En ben hierbij niet van het pad afgegaan o.i.d.

Is het alsnog een beetje vreemd om het te doen, ongetwijfeld.
Zou ik het bij een kunstwerk doen, absoluut niet.

Precies dit.

Overigens wil ik Madurodam zeker niet vergelijken met echte kunst, maar het principe is hetzelfde.

Ach het zal we door de hitte komen dat ik dit niet begrijp :blush:

1 like

Oprechte en aanzienlijke dank voor het volledig negeren van alle gêne. Volgens mij heb je hiermee het hoogst haalbare uit de een dagje madurodam gehaald. Ik neem mijn hoed af!

6 likes