Je horloge het dak op

Warning: lang zwetsverhaal.

Het is mooi weer, weekend , het bier staat koud, wat doe je ?
Juist :beers:
Oh nee, je gaat mee op een burgerlijk uitstapje omdat je daar andere mensen blij mee maakt : :neutral_face: :thumbsup:

Maar goed,geef mij een horloge en een camera en ik vermaak me wel. Horloge heb ik eigenlijk altijd wel om en heb recent een “fatsoenlijke camera” gekocht waar ik als een echte professional op 300 knoppen tegelijk druk zonder nog het eindresultaat te kunnen voorspellen :camera_with_flash: . Dus met volle moed en helaas geen zonnebrandcrùme ,ging ik op pad.
Onderstaande kun je daar het resultaat van zien.
Succes.

Altijd al m’n Vostok op het dak willen gooien


Wist je dat die poppetjes 9/10 keer gewoon los zitten en je als resultaat genoodzaakt bent alles weer op de millimeter nauwkeurig terug te zetten dit alles onder het toeziend oog van tientallen schietgrage hobby fotografen.
Hier is m’n creativiteit duidelijk al op


Dit fotograferen ging allemaal van een leien miniatuur dakje.(Ja dit is het niveau :upside_down:)
Totdat ik op het geniale idee kwam(zoals ik al zei was m’n creativiteit echt op) om m’n klokje in zo’n mooi trein karretje te leggen.:steam_locomotive:

En toen, je voelt hem al aankomen kwam ik er plots achter dat die treintjes daar gewoon (onaangekondigd wel te verstaan) kunnen rijden als een paar van die koters op de knoppen lopen te rammen. Resultaat: ik in elegante draf al trappend en struikelend over kinderen achter het treintje aan.

Na een hoop vreemde blikken en een “Doe even normaal” van een medewerker ben ik maar overgegaan op het braaf fotograferen van kleine poppetjes,molens en nog meer kleine poppetjes zoals elke levensmoe bezoeker dat doet daar. Hier was ik na een foto of 2 ook wel klaar mee en heb mij tussen alle selfiestick achtige constructies van aziaten, kruipende peuters en moeders met kortpittige kapsels een weg gebaand richting de uitgang. Dat was de eerste 
en die zin ga ik niet eens afmaken :upside_down: :wave:

Dus de vraag luidt:
wat is jouw favoriete dagje uit?
Nee natuurlijk niet :upside_down:

Wanneer was jij in staat om je klok op het dak te gooien?
:grin:

34 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Jij moet een boek schrijven!

Mijn moment?

Toen mijn ex-vrouw mijn horloge nog droeg! Had ik haar er achteraan kunnen flikkeren


6 likes

:joy: Pracht verhaal. !

2 likes

Dat was een wel bestede middag :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy::thumbsup:

Ps leuk verhaal
ging er bij mij prima naar binnen :sunglasses:

1 like

Heb je hier ook foto’s van ? :upside_down:

2 likes

Zeer herkenbaar (ik was er vorig jaar, zucht) en leuk verhaal, ik was ook blij toen ik er weer weg mocht!

1 like

Als ze mij daar langer hadden gehouden, dan MOEST ik er weg ben ik bang :stuck_out_tongue:

1 like

Geweldig verhaal, dank je wel! :+1:

1 like

:joy::joy::joy::joy: briljant!
Ik zag het verhaal als een film voorbij trekken.

1 like

Dat met die treintjes had ik wel eens willen zien
 :laughing:

Geen dank, ik schrijf het leed van mij af :joy:

Als een C Film: Categorie SBS6 op donderdagavond

Ja die foto’s heb ik dan weer net niet :smile:

3 likes

Ik denk een hoop anderen wel. :joy:

2 likes

Beetje hoog Mr. Bean gehalte! Ik ben benieuwd hoe jij je gedraagt in parkeergarages, 10m planken in zwembaden, open dagen van defensie en tijdens je momenten 1 op 1 met je kleine teddybeer


2 likes

Nu je het zegt
 :thinking:

Laten we zeggen dat ik mijn parkeersensoren een bijzonder plekje in mijn hart hebben. :pray: [quote=“25tien, post:13, topic:111356”]
10m planken in zwembaden
[/quote]
Begin ik niet aan.[quote=“25tien, post:13, topic:111356”]
open dagen van defensie
[/quote]

Ook een leuk idee voor een dagje uit ja :neutral_face:[quote=“25tien, post:13, topic:111356”]
1 op 1 met je kleine teddybeer

[/quote]

Privé :blush:

2 likes

Dit leest weg als Hemingway. Magnifiek :blush:

1 like

Hahahahaha
Toch nog ff een lach op m’n gezicht !!
Thanks. :thumbsup:

Pieter.

1 like

Gave story
keep writing!!:wink:

1 like

Die moest ik even Googlen :sweat_smile:
@BadBoy
Geen dank :thumbsup:

1 like

:grimacing::scream:

1 like

1 keer geweest en geprobeerd een kopje koffie drinken in Ă©Ă©n van de kroegjes daar
niet te doen,je kopje met een pincet oppakken!!

2 likes