Je komt nog eens wat tegen op de Baai

http://cgi.ebay.nl/Mechanischer-Skeleton-Doppel-TRIPHASEN-Regulateur-1307_W0QQitemZ180287139819QQihZ008QQcategoryZ15531QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Kenden jullie deze al? Ik vind hem zo lelijk dat ie bijna weer mooi wordt. :slight_smile:

eh?
kwartoverhalfvoorzeven?

astonmartin Schreef:

EH?
KWARTOVERHALFVOORZEVEN?

Ik heb geen flauw idee… :smiley:

Wat een gedrocht!

XXoF Schreef:

Wat een gedrocht!

Maar hoe laat is het nou op die foto? :slight_smile:

Snooker Schreef:

XXoF Schreef:


Wat een gedrocht!

Maar hoe laat is het nou op die foto? :slight_smile:

Heel simpel 7:53 (en een beetje)

Je moet de balletjes in de kuiltjes kruigen toch??

Leuke klok voor iemand die dubbel ziet::o

(no offence)

Het is toch 5.53 uur of zie ik het verkeerd
gr Edward

Dat uurwerk… Een chinese ‘standard’. Dit is ongeveer het goedkoopste wat je krijgen kunt :slight_smile: Dit zit in de <$10 mechanische horloges, zoals deze
http://cgi.ebay.com/esqueleto-RELOJ-hombre-De-cuerda-mecanica-g153a-S_W0QQitemZ260283898329QQihZ016QQcategoryZ3941QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

De plaat/wijzers zijn dan wel weer apart…

Groeten,

Martin

Aeromatic 1912 haalt zijn collectie in China, ze maken het horloge ‘af’ in Duitsland. Rommel dus, de kans is groot dat de datum nooit werkt, etc…

de tijd op dat klokje?

Het is kwart voor de rant van de pispot.

Wie mij kan vertellen hoelaat het is op de eBay-foto, mag het horloge gratis hebben. :smiley: Wat een gedrocht!

Welke datum? Als er al één opstond, kon je, in navolging van de stijl van dit horloge, iets als 36 oktemberuari lezen:)

Ik blijf kijken en piekeren ik heb hem zelfs als wallpaper zodat mn maten mee kunnen raden.
Zelf met behulp van de engelstalige toelichting snap ik er nog niks van.

Ik zou knettergek worden van dit horloge

edwardmandy Schreef:

Het is toch 5.53 uur of zie ik het verkeerd
gr Edward

Nee Edward, de kleine gele wijzer geeft de uren aan en de grote de minuten aan de andere kant van de wijzerplaat.

very very colourfull…

groet,
Arno.

Hmmm gemakkelijk klokkie voor schizofrene mensen, kunen ze allemaal op tijd komen.

Maarja, moeten ze hem ook allemaal mooi vinden en op dezelfde dag willen dragen.

Tsss,
Waar heb ik het over,…

Zacht gezegd niet echt mijn smaak. Bovendien wil ik altijd snel af kunnen lezen wat de tijd is…