Je komt nog eens wat tegen..

Vandaag opruimen in het oude huis van mijn vader. Hij is inmiddels naar een verzorgingshuis gegaan. Ik had al wat horloges gevonden waaronder een Seamaster quartz.

Vandaag vond ik ook het bijbehorende boekje:

Ook vond ik nog een Ancre horloge. Hij loopt nog maar de datum blijft hangen op de 25e:

En ook kwam ik nog een zakhorloge tegen. Geen idee wat voor iets dit is maar ik vind hem wel leuk. Deze loopt helaas niet.

65 likes

Prachtig

Dat zijn leuke ontdekkingen!

1 like

Je vader wist iig waar Abraham de mosterd haalt (Doesburg).

Goede horloge smaak! Leuke aanwinst met emotionele waarde, zeker niet onbelangrijk.

Nu nog iemand vinden die kan kijken of het zakhorloge nog te redden is.

1 like

Toffe Seamaster :ok_hand:t2:

Ik hoop het voor je. Een opknapbeurt zou mooi zijn

Die heeft hij ooit van zijn werk gekregen. Loopt als een zonnetje en ik draag hem graag.

1 like

Zuinig op zijn :ok_hand:t2:

kun je nog een foto laten zien van het uurwerk van het vestzak horloge. daar ben ik nu eenmaal een fan val. mooie, ruim opgezette uurwerken die je nog op afstand kunt horen tikken.

groet,

bb

Leuke vondsten en dito herinneringen in spé. Genoeg kennis hier om de boel te onderhouden en opknappen :+1:

3 likes

gewoon mooi !

1 like

Fantastisch leuk zo’n boekje bij de Seamaster!

1 like

Vette seamaster!

1 like

Wat een prachtige Seamaster!

1 like

Heb je dat knopje al ingedrukt van het zakhorloge? Dat was de eerste keer bij die van mij nodig voordat deze ging lopen.
Mooie vondsten, is je vader nog goed aanspreekbaar om alle verhalen erachter te horen?

2 likes

Ja ingedrukt maar hij loopt niet. Als ik hem open maak heeft hij wel de neiging om te gaan lopen dus ik hoop dat een beurtje voldoende is.

Mijn vader is gelukkig nog aanspreekbaar ja (zelfs na 4 hersenbloedingen) en hij geniet van mijn horloge hobby.

2 likes

Geniet er samen van dan, hoe fijn kan dat zijn :+1:

1 like