Je kunt ook overdrijven met je hobby

Natuurlijk, we zijn allemaal enthousiast over onze hobby. En natuurlijk, iedereen zal wel eens situaties onderkennen waarbij ons aller hobby de overhand heeft.
Zo heb ik een tick dat ik in elke plaats waar ik kom het niet kan laten om bij de juwelier te gaan kijken. Of ik betrap me er vaak op dat ik, na een halve minuut naar mijn horloge gekeken te hebben, eigenlijk nog niet weet hoe laat het nu precies is.

Maar je kunt ook overdrijven…
Ik kwam deze posting tegen op een buitenlands horlogeforum
http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=50712

Scroll naar beneden totdat je bij de geboortefoto´s komt.
Ik bedoel…Je maakt toch geen foto´s van het horloge terwijl je kind net 10 sekonden geleden geboren is…

Bizar :sunglasses:

Mijn zoon is nog altijd belangrijker dan al mijn horloges…

Mijn vriendin gaat heel ver met m’n hobby mee… maar als ik me zoiets in m’n hoofd zou halen…

Krabong Schreef:

Mijn vriendin gaat heel ver met m’n hobby mee…
maar als ik me zoiets in m’n hoofd zou halen…

Maar stel nou eens dat een 1680 met Matte dial om zou hebben… :slight_smile:

Misschien is dit enkel bedoeld om datum en tijd van de geboorte vast te leggen.
(Ik probeer ook maar iets positiefs te verzinnen…)

Het is te hopen dat hij de moeder ook nog wat andere kan laten zien, anders kan dit inderdaad wel eens problemen opleveren.

Gr,

Ron.

Collega van mij heeft ook zo’n foto gemaakt bij de geboorte van zijn dochter met daarop de tijdstip van de geboorte. Het is maar net waar je aan denkt. Ik zou het in ieder geval niet op internet zetten.

Ook een rooie of een Comex 1680 verandert dit (hopelijk) niet…

hcptdg Schreef:

Krabong Schreef:


Mijn vriendin gaat heel ver met m’n hobby
mee…
maar als ik me zoiets in m’n hoofd zou halen…

Maar stel nou eens dat een 1680 met Matte dial om
zou hebben… :slight_smile:

Mijn beste,

Tja, ik zeg maar zo;

“Rolex” je hoeft er niet mee geboren te zijn om er van te kunnen genieten!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Tja, ook ik ben behoorlijk fanatiek wat horloges betreft maar dit is mij ook net iets te…

Ik geloof ook niet dat mijn wederhelft dit zou waarderen…

LOL… je zal er maar mee getrouwd zijn:

Since it is going to be a C section, he could do it today or Monday. My wife asked me what to do, I look at the date and see that it is September the five. Then I realized I am wearing a LV and LV is 50 which is related to the number five. I told the doctor, “today is a good day”. I have not told my wife I made the decision because of my LV.

Goed zo jochie!!!(tu)

Dus meneer heeft zelfs de geboortedag van z’n klokske af laten hangen en vervolgens foto’s van zijn Rolex met ergens achterop zijn pasgeboren kind… ik hoop echt dat dat dus is om de datum en tijd te registeren… anders mag hij alvast gaan denken waar hij voortaan gaat slapen denk ik…ach, zolang hij zijn Rolex mag houden bevalt een kartonnen doos vast ook (:P)

Voorlopig heb je meer mooie horloges dan kinderen… :slight_smile:

Het is al eerder vermeld maar het is toch duidelijk dat deze persoon het exacte tijdstip van de geboorte met deze foto vast wilt leggen.
Toch een mooie foto…kind op de achtergrond, de tijd en datum op de voorgrond.
Of je de foto nou op een forum moet plaatsen…??

Ik zou er in iedergeval niet aan denken om op zo’n uniek moment een foto te maken van mijn horloge het fototoestel geeft toch ook de datum en tijd

gr Pieter

Ik ben werkelijk niet op dit idee gekomen toen mijn dochter op 28 april jl. geboren werd. Al moet ik bekennen dat ik nauwkeurig op mijn Speedy heb geklokt hoelaat het kind ter wereld kwam! :slight_smile:

Ik vrees dat ik het toch een beetje herken. Wat ik me -naast een hoop andere details- nog heel goed herinner van de geboorte van m’n zoon, is dat de dokter een heel mooie Breitling droeg :smiley:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens meer weet hoe LAAT mijn kinderen geboren zijn… Mijn vrouw daarentegen weet dit ongetwijfeld nog wel.

Ik was er wel bij (was nog racen overigens: ik moest nog ASAP van Rusland naar Iowa reizen omdat onze dochter wat eerder kwam dan verwacht), en kan me de datum gelukkig nog wel herinneren, maar hoe laat ?!? Geezz… ik had wel wat anders aan m’n hoofd dan een “wristshot” maken.

Ik was puf-coach :smiley:

Groet
Mark

En dan nog zooo jong! Rare kwast!

Ik ben blij dat hij niet tien minuten eerder een foto gemaakt heeft.:smiley: Dit zou ik dus nooit op het net posten.

Vooral dit spreekt me aan, de rest is gewoon dikke zever.
Julio, you are in expensive trouble if his first word is “Rolex.”

Die man is gewoon zot van z’n Rolex. Maar om dat dan ook nog online te zetten …