Je kunt van Invicta zeggen wat je wilt, maar>>>>

ik heb zojuist van een forum vriend uit de USA deze Invicta Dragon Lupah ontvangen.
Is toch wel een hele mooie klok hoor.
316L staal Swiss chrono quartz uurwerk, Hadley Roma Struisvogellederen band met dubbele deployant.
Prachtig bewerkte wijzerplaat, champagnekleur, gebogen modellijn om de pols heen voor comfortabele “zit” , zit dan ook perfect.
Door het gebolde mineraalglas is de inkijk op het horloge steeds veranderlijk maar niet irritant.
Indvicta maakt veel look-a-likes maar de Lupah lijn is hun eigen ontwerp, wat ondertussen ook al weer door anderen wordt nagemaakt.
Ik ben zeer content met deze blikvanger.

gefeliciteerd en veel pezier met je nieuwe horloge.

Absoluut! Niets mis mee, origineel, goed afgewerkt, gefeliciteerd!

Al een aantal jaren heb ik ook enkele Invicta horloges en ik ben er zeer over te spreken. Een aantal keer heb ik via Ebay ook al op een Dragon Lupah geboden, maar niet gewonnen. Nu ik jouw foto weer zie, zal ik toch nog eens een poging wagen.

Afgelopen april op de Baselworld tentoonstelling ben ik nog in de stand van Invicta geweest. De importeur voor Europa is gewoon een Nederlander, aardige vent.

Via het internet ook bekend geraakt met Invicta, ik kreeg alleen een erg nare bijsmaak toen ik een Invictadealer in Nederland tegenkwam. Stevige prijzen (meer dan dubbel) als je het vergelijkt met de TelSell praktijken in Amerika met de eigenaar van Invicta, de volgende keer eens aan de vriendelijke importeur vragen hoe dat nu zit.

Waarom een nare bijsmaak ?
Is toch een mooi horloge.

Groet Peter

Prachtig horloge, Invicta maakt wel meer mooie klokken, het nadeel wat ik alleen vind dat is dat ze te veel quarts en te weinig mechanisch en dan met name automaat leveren. Dat is het enige wat me tot nu toe heeft weerhouden tot de aanschaf van een Invicta.

Genesis

Ik zit veel op de Amerikaanse fora, en Invicta heeft daar uitzendtijden op ShopNBC channel.
Daarnaast zijn er via de horlogefora in Amerika veel dealers te vinden, ook op Ebay is het makkelijk om goedkoop aan Invicta’s te komen.
Echter zijn de dealers die zich gecommiteerd hebben aan de diverse fora goed te vertrouwen en leveren uitstekende service. De bezopen hoge prijzen die je hier betaald zal wel te maken hebben met het feit dat men het hier als een “exclusief” merk in de markt wil zetten, plus dat men meteen op elk horloge een hoge winstmarge wil pakken, het moet n.l. wel geimporteerd worden.

Mooie klok!

Het model lijkt overigens wel als 2 druppels water op mijn Lancaster, die ik al een paar jaar in bezit heb:

Gr, Marc

Ik denk als je goed kijkt er veel Invicta automaten zijn.
In de diverse modellen zijn Miyota, ETA, Unitas en zelfs Valjoux 7750 automaten te vinden.

Klopt maar, als je inderdaad een knappe automaat hebt in de Invicta, zit de prijs dacht ik al gauw op een prijs waarvoor je een beter merk hebt (dacht ik?!) indien mijn veronderstelling incorrect is hoor ik het graag en zou willen weten wat een mooie uitvoering qua prijs kwaliteit!

Genesis

dit is idd een aardige klok (tu)