Ondanks alle ellende in Manchester … gaan we door met leven, dat is de grootste klap die je die idioten toe kunt dienen…
Voor vanavond kun je kiezen welk horloge je gaat dragen…
Dees:
of dees:
Ik kies MU … sorry
Ondanks alle ellende in Manchester … gaan we door met leven, dat is de grootste klap die je die idioten toe kunt dienen…
Voor vanavond kun je kiezen welk horloge je gaat dragen…
Dees:
of dees:
Ik kies MU … sorry
Ik kies ajax. Zou mooi zijn exact 24 jaar later dan de laatste Europese cup
MUTD for me…all the way
Maar veel belangrijker is stilstaan en medeleven tonen bij de verschrikkelijke gebeurtenissen in Manchester.
Ik gun Het Ajax van harte, maar dan krijg je weer die vervelende neusjes die arrogant gaan lopen doen. Mijn keuze is Man UTD.
Als neutrale voetballiefhebber (met een kleine voorliefde voor ADO en PSV) hoop ik toch echt wel dan Ajax hem weer eens wint. Hup Holland!
Alhoewel een Europacup voor Ajax wat van de spotlights wegneemt van de landstitel voor Feyenoord, met name in de toekomst, hoop ik toch dat ze gaan winnen vanavond. Voor het Nederlandse voetbal zou het goed zijn!
En bovendien, in '02 deden wij bij hen hetzelfde…
Mijn vaderlandsliefde wint het van mijn afkeer van Ajax.
Go Ajax!
Groeten,
Tecco
Wat zeg je nu Tecco als rasechte Feyenoorder
Ajax
Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax Ajax
Jongens, hoe kun je nou niet voor de Nederlandse club zijn? Bovendien een club die het moet hebben vannde eigen kwaliteit, ipv het grote geld.
Dit is bovendien een kwestie van David tegen Goliath, waarbij de underdog vaak de sympathie heeft…
HUP AJAX!
P.s. VITESSE FOREVER😂