Je lievelingshorloge

Thanks. Momenteel weer gewoon op de pols :smiley:

Een echt “Indiana Jones Horloge”.

1 like

Mijn Tissot PRC 100. Daily Beater. Soms ligt ie een jaar in een la, en dan herontdek ik ‘m weer. Gaat nooit weg. Het is de jongste niet meer maar ik hoop dat ie mij overleeft.

4 likes

Ik ben ooit begonnen met dit topic, en die Seiko was eigenlijk best wel snel mijn lieveling niet meer.
Het zijn nu deze:

en deze:

6 likes

Mooi zeg! Welk model van Oris is dit?

1 like

De Seastar is toch wel een topper!

1 like

Ja, hij is echt mooi. Ik ben toch blij met mijn totaal niei geplande aankoop.

Dankjewel! :blush: De Oris Big Crown (pointerdate) uit de jaren '90. Nog uit de tijd van vóór de rode rotor, met een diameter van 36 mm. Er zijn vele versies van, maar voor mij is dit de mooiste. :ok_hand:

Ook bij mij. Overal inzetbaar en heerlijk onder de radar…

3 likes

En de mooiste rolex (vind ik)

1 like

Deze, met vlag en wimpel.

16 likes

images (1)

Voor mij zonder twijfel mijn Richard Le Grand Atlanticus - al bijna 3 jaar mijn grote horloge liefde :grinning:

1 like

Seamaster chronograaf al 23 jaar mijn meest gedragen horloge en verveelt nooit.

7 likes

Sinds ik de Šturmanskie van @Bert59 kon overnemen heeft die stilletjes de rest van de collectie naar de achtergrond geduwd. Harkt op kousevoeten 50% of meer polstijd bijeen.

Blijft dan ook een absolute klepper: compact maar zwaar, heerlijke 3133 erin met die metalige tik. En dan dat bandje (waar ik nog altijd naar op zoek ben). Het wordt morgen weer deze, ik voel het aan mn theewater.

8 likes

Idem. Geeft ook het gevoel dat je er desnoods spijkers mee in de muur kunt slaan.

1 like

Wat voor een is dit kan het niet goed lezen.

Maar zo mooi.

Kun je deze effe aanpassen aub

1 like

13 likes

Voor mij deze Skyland, 45mm 17,5 mm kastdikte en staal !
Je kunt er iemand mee doodslaan, valt nog nét niet onder de wapenwet :joy:

7 likes