Je lievelingshorloge

Hoi,
Bijna iedereen hier heeft meerdere horloges. Ik ook, al is het per ongeluk zo ver gekomen.
Maar hebben jullie een voorkeur voor een bepaald horloge? Zo een, die je bij wijze van spreken al om hebt voordat je 's morgens je ogen open doet? Zo een, die je mist als je eens een andere draagt? Maakt niet uit of het er eentje is van 30 euro of 300K, ik hoor en zie het graag (ja, ik geniet van al die foto’s hier…)
De mijne is deze:

en ik heb het idee dat dat voorlopig zo blijft.

54 likes

Al een hele tijd deze 🤌

42 likes

36 likes

Momenteel deze:

35 likes

Nooit gedacht dat ik deze Planet Ocean zo’n fijn horlogezou vinden.

76 likes

Blijft bij mij toch wel de Speedy. Was al heel lang een droom om deze te mogen bezitten. Fijne is ook dat je er alle kanten mee op kan: staal, leer, nato, rubber etc.

48 likes

Bijzonder ding. Zeker mooi.

1 like

Nee. Ze zijn me ( bijna) allemaal even lief.

1 like

Ik wou dat ik zulke scherpe foto’s kon maken, enige nadeel is dat vuiligheid op de bezel extra zichtbaar is.

1 like

Oei, draag je ze dan opeenvolgend?

Ja die blijft top :+1:t2:

1 like

34 likes

Mogen het er alsjeblieft twee zijn? Ik kan namelijk niet kiezen uit deze twee :blush:

35 likes

Zal hier toch de Breitling avenger 2 gmt zijn.
Eender welk in de collectie zou ik zonder spijt verkopen, maar bij deze zou het toch moeilijk zijn…
Mijn eerste grail :muscle:

32 likes

Ze zijn allebei mooi.

1 like

Random

Toch wel deze. Never leaving

22 likes

Deze uit 1944. Ik hou van vintage en van dresswatches. En deze heeft ook nog eens een speciale betekenis voor me.

26 likes

Megasonic :blue_heart:

36 likes

Dankje. Ben het er mee eens. Als ik de Seiko om heb, mis ik de Oris en andersom hahaha.

1 like