Je lievelingshorloge

Klopt, die was ff snel in de auto genomen.
Zal de volgende keer eerst ff de bezel poetsen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Deze is beter :arrow_down:

44 likes

Eigenlijk al sinds de aanschaf een paar jaar terug de 16600

35 likes

Dat is bijzonder, zo oud. En hij ziet er goed uit.

Op dit moment absoluut deze BB chrono

16 likes

Deze blijft mij intrigeren, perfectie onder de radar.

35 likes

Eigenlijk al jaren de Seiko Sportura Titanium Auto Relay. Dun., licht, extreem comfortabel te dragen en simpel en duidelijk. Lumen zijn ook ongelovelijke sterk. Ik heb veel horloges (gehad) maar deze krijgt nog steeds de meeste draagtijd.

11 likes

Mijn Seamaster draagt erg fijn, heb er ook de rubberband bij is ook erg comfortabel.
Sinds ik deze heb is de rest van de collectie in de kist gebleven

15 likes

Covergirl for me, grade 5 titanium zo licht als een veertje;

27 likes

• Perfecte, elegante maat voor mijn polsjes.
  • Elegante indices, dat zie je minder en minder. Aan het uiteinde is een klein stukje gepolijst dat heerlijk glimt.
  • Prachtige wijzers. Messcherp met mooi wit lijntje in het midden.
  • Appelblauwezeegroene Japanse zaterdag, rode zondag.
  • Fifty shades of blue dial.
  • Oppakken en wegwezen.
  • Even nauwkeurig als een Rolex.
  • Niet duur.

Bijna dagelijks kijk ik ernaar, gewoon om te kijken. Het is mijn referentie voor grails: de vraag moet altijd zijn, is hij mooier dan mijn Cock’nBalls? En dan is het antwoord tot nu toe altijd “nee” geweest.

29 likes

Mijn IWC, zo simpel en toch heeft ie iets speciaals.

37 likes

Toen hij vorig jaar een paar weken weg was voor onderhoud, miste ik hem veel meer dan gedacht. Quartz, dus grab and go. Draagt fijn. Genoeg présence. Voor mij een fijn ding met een mooie herinnering ook nog.

16 likes

Deze wordt momenteel erg bepamperd. Maar gewoon omdat hij nieuw voor mij is denk ik. :man_shrugging:t2:

20 likes

Replica’s zijn hier verboden.

2 likes

Leuk topic! Maar ik kan niet kiezen. Elk van mijn horloges heeft wel een verhaal en de meeste blijven wat mij betreft dan ook voor altijd, om verschillende redenen. Wat ik draag hangt af van waar ik op dat moment zin in heb en soms van de activiteit die gepland staat. Ik vind het leuk om regelmatig te wisselen, waarbij ik sommige wel vaker draag dan andere. Maar ik heb niet echt voorkeur voor één. :thinking: :grin:

2 likes

Ik heb niet echt een specifiek horloge dat boven de rest uitkomt eigenlijk.
De tissot wordt net iets meer gedragen nu, maar dat is nieuwigheid.

Uiteindelijk heeft elk horloge hier dan ook z’n eigen verhaal, dus het is vooral m’n sentiment van het moment dat bepaald wie er die dag even de lieveling is. :wink:

Scherp! Speedmaster met een date venster daar bestaat wel maar is zwart datumvenster, niet wit. En er staat zover ik weet bij die versies geen professional op de dial

Deze. Sinds ik hem voor het eerst zag was ik gelijk verkocht. Ik denk voor het geld wat die kost een van de mooiste dress horloges. Sowieso vind ik Longines een mooi merk.

25 likes

Ik wist niet wat een kinetic horloge was en ik heb het opgezocht. Worden kennelijk niet veel meer aangeboden. Door solar?

Voor mij mijn Black Bay 36, waar de liefhebberij mee begonnen is:

18 likes

Ja, ik ook. Ga ik misschien ooit nog eens kopen.

2 likes