Je lievelingshorloge

Dat is toch wel de aanschaf van mijn allereerste Rolex in 2019 :heart_eyes:

6 likes

Dit is toch wel mijn blijvertje, ondanks ik het geen heel mooi horloge vind , gewoon veel meegemaakt, en blijft ook dapper op tijd lopen, +_ twee minuten per maand :sunglasses:

12 likes

Voldoet helaas niet helemaal aan topic eisen, want deze is goedkoper dan 30 euro :sweat_smile:

Als het gaat om de lievelings waar je stiekem altijd naar grijpt is het voor mij de Casio EA1500WH. Het is niet eens een g-shock, maar ding is top.

Heerlijk licht, niet te slopen, goed afleesbaar. Gaat met alles mee, fitness, hiken, klussen, motor enduro reizen. Activiteiten waarbij dingen kapot gaan, maar deze overleeft het allemaal.

Op kantoor een Speedy, thuis draag ik dit:

7 likes

Mijn eerste serieuze is m’n eerste liefde; er is veel leuks om maar te kijken, genoeg om over te dromen en enkele om te bezitten, maar zij blijft mijn grote liefde.

Wat ook helpt is dat ik jaren heb gespaard voor ik haar kon scoren :face_with_hand_over_mouth:

15 likes

Ongelooflijk. Nog geen 30 euro en onverwoestbaar. Deze hadden we nog niet in dit topic.

Heel bijzonder ding.

Is volgens mij al uitgebreid aan de orde geweest. Plaatser wist niet dat hij nep was.

1 like

De BB36 blijft mijn favoriet.

15 likes

Was dat een eis? :thinking: Je lievelingshorloge is toch gewoon priceless? :smiley:

Ja, een Monaco is natuurlijk ook echt een absoluut icoon! :+1:

2 likes

Tuurlijk.

1 like

Ondanks de Rolexen in de kast is dit toch wel mijn lievelingshorloge op dit moment!

10 likes

Nee, niet limited. Wel boutique only inderdaad.

Moeilijk moeilijk moeilijk.
Deze

Of toch deze

Dat zijn toch de twee waar ik heel lang en diep over moet nadenken als er “only one” kan zijn.

De overige 300 kan ik wel afstand van nemen.

14 likes

Longines

3 likes

Kan ik mee leven, die heeft ook wel de grootste emotionele waarde.

De Seiko 5 die ik aan mijn nu 2.5 jaar geleden overleden vader kado deed. Weet nog dat hij er tranen van in zijn ogen kreeg. Zijn mooiste bezit en nu helaas die van mij.

26 likes

Mijn Seamaster is en blijft mijn favoriet. Ik ben mijn collectie aan het inkrimpen, maar deze is een blijver. Mijn eerste dure horloge en de start van mijn collectie. Om de stalen band te sparen, nu even op een leren band.

16 likes

Van alle horloges die ik bezit is dit toch wel mijn lievelingshorloge. Lekker comfortabel op een Nato, goede kastafmeting en robuust. Ik denk ook dat het deels in de hand wordt gewerkt omdat het grootste deel van mijn overige horloges allemaal dressers zijn

4 likes

Tja, kan er niks anders van maken dan dat dit wel echt mijn lievelingshorloge si

Elke keer ben ik onder de indruk als ik deze vastpak

19 likes

een oudje

6 likes