Je mag maar één horloge houden.. welke wordt het?

Stel je voor: nucleaire oorlog breekt uit, je gaat persoonlijk failliet of je wederhelft vindt je horlogehobby wel leuk geweest… (of alle drie)

Bovenstaande situaties zijn slechts voor dramatisch effect. Kern is: je mag maar 1 horloge uit je collectie houden.

Welke wordt het? Ik trap af:

30 likes

Even oude foto gebruikt…

7 likes

Dat wordt voor mij mijn GC10003G4S, ik ben namelijk erg gehecht aan mijn horloge.
maar natuurlijk hou ik ook graag gewoon mijn AR1451, ik hou namelijk heel veel van keramiek.

1 like

In de eerste twee gevallen zou ik een G-Shock nemen vanwege de functionaliteit en duurzaamheid en omdat het m.i bij beide situaties passend is.

In het derde geval zal ik inderdaad al mijn horloge wegdoen en komt er 1 Alfred Lange voor terug. Dat zal haar leren :joy:

Groeten,

Tecco

20 likes

De eerste 2 gevallen mijn MM300 …

3 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

:joy:

Dan zijn we allemaal bijzonder snel dood.

Van een kale kip kan je niet plukken! :smiley:

Lang leve vrijgezel zijn!

Al met al, ik houd alles lekker voor mezelf. :slight_smile: :slight_smile:

4 likes

Maar de hele clou van dit topic is toch juist uit je collctie? :thinking:

Ik zou het zelf eigenlijk niet weten. Wellicht deze omdat hij het meest veelzijdig is:

6 likes

dan hou ik mijn speedy tuesday, die ik overigens nog niet heb…

Maar indien we anders echt failliet gaan zou ik een seiko 5je kopen en houden…

2 likes

Klopt, maar dat heeft ze toch niet in de gaten :wink:

1 like

Da’s bij mij dan de PloProf omdat het een erfstuk is (met de warme hand geschonken, gelukkig). Als iemand me die ooit afneemt, dan wordt het nucleaire oorlog.

4 likes

Van wat ik nu heb:

8 likes

:wink::joy:

Eéntje houden, dan wordt het deze:

10 likes

Mijn grootste lieveling, een Archimede Flieger.

Gescoord op het forum hier. Die gaat echt nooit meer weg.

13 likes

Onmogelijke vraag. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om mijn Soccer Timer en mijn aanstaande SpeedyTuesday weg te doen, maar deze was een kadootje van mijn meisje, dus die blijft dan.

21 likes

Uit de huidige collectie is dat deze.

5 likes

Deze:

16 likes

Deze

8 likes