Je moet ervan houden

Ik weet niet of dit al een keer voorbij is gekomen maar ik vind het wel erg mooi(tu)

De gegraveerde kasten van Magrette kende ik al (vriend van me heeft er een) maar zag zojuist deze site: http://www.kindlerthorpe.com/welcome.html

Jemig wat een kunstwerkjes zitten daar tussen!!

Los van het vakmanschap, want dat staat buiten kijf, geloof ik niet dat het opleuken van een kast op deze manier mijn ding is…
Je moet ervan houden:)

vreselijk… :frowning:

Als ik al 23 rolexen had zou er best zo een tussen mogen zitten met een persoonlijke gravering, maar voor mijn gevoel zijn er niet veel horloges die zoiets kunnen hebben.
Vind het bijvoorbeeld op die Panerai 10x niks…

wat je zegt: je moet er van houden…

Het heeft wel iets, maar op een Rolex?
Het is net als met tatoo’s, het is iets persoonlijks.

Ik vind het super kunstzinnig. Op zo’n Panerai kast vind ik het nog wel mooi ook. Maar bij Rolex niet.

De gravures zien er heel goed en professioneel uit, maar ik zou het nooit dragen.

Prachtig gedaan, volgens mij wel vakwerk.
En een stuk smaakvoller dan een Rolex behangen met glimmers…

Die Panerai is echt geweldig! (tu)

ook al kreeg ik hem gratis!!! … wat lelijk.

Er is natuurlijk maar een merk waar dit bij kan;) wel bijzonder als je zo’n klok hebt, unieker dan de de honderdduizenden subs en seamasters in deze wereld…hier worden er max 10 van gemaakt…oordeel zelf

Ik vind het niet verkeerd, maar krijg er inderdaad wel een behoorlijk Magrette gevoel bij.

Ik kwam ergens anders toevallig deze tegen :

Ook een gevalletje “Je moet er van houden…” en nog behoorlijk prijzig ook (gelukkig zijn ze uitverkocht) :

http://justoneeye.com/new-arrivals/popeye-yachtmaster.html

Groeten,

Sven

Ik moet zeggen dat ik het er toch wel kek uit vind zien.Hoeveel mag zoiets ongeveer kosten?

Ik vind het echt super mooi, helemaal als je er 1 zelf laat maken met persoonlijke dingen erop, dan wel op een Panerai kast, op die Rolexxen zie ik er niks in :wink:

Wat Marz zei, als ik er meer van zou hebben zou het een leuke variatie zijn. Ik vind het bij sommige wel aardig gelukt. Voor een dame een gedecoreerde witte Milgaus… (tu)

Je moet er inderdaad van houden. Waar ik het bij Magrette wel mooi vind, vanwege de connectie met de Maorikunst, vind ik het bij een aantal hier getoond modellen echt niet staan.
Die Rolex Milgauss bijvoorbeeld, die is mooi van zichzelf. Zo’n tribalkunstwerk op die kast hoort daar niet bij.

Deze ‘horloge-tattoos’ kunnen mij niet echt bekoren.

Gr, Huub

Op de datejust vind ik het erg mooi staan op de rest eigenlijk niet…

Bijzonder? Ja

Mooi, mwaaaahhhh…:smiley: