Je mooiste duiker?

Topic bestaat al, maar is van 2009, dus het kon wel weer vond ik?

Wat is op dit moment de duiker in de collectie die je het vaakst draagt, waar je het meest gelukkig mee bent?
Kan puur op esthetiek zijn, maar natuurlijk ook omdat er een mooi verhaal achter zit of omdat de techniek zo gaaf is.
En als je geen duiker hebt, welke zou je dan eigenlijk morgen nog toevoegen aan je collectie als geld geen overweging is?

Ik trap zelf af met de Omega Seamaster diver 300M blauw:

Dit is het horloge waardoor ik ooit als totale leek meer ben gaan lezen en leren over automatische horloges en besmet ben geraakt met het virus zeg maar. Is op dit moment ook de enige duiker die ik heb trouwens…

En alhoewel ik inmiddels ook heel erg gecharmeerd ben van een aantal andere duikers (PO, eigenlijk elke Submariner…) en deze ooit misschien wel zou willen hebben, doet de gedachte dat ik dan de SMP dan weg zou moeten ruilen (want geld is nou eenmaal vaak wel een overweging :wink:) toch een beetje pijn, dus voorlopig toch maar niet! :grin:

24 likes

Stond nog onder de CTRL-V:

20 likes

Prachtige Seamaster, in het blauw is ie stunning.

2 likes

Mijn Omega Seamaster 2254.50 vind ik mijn mooiste.
Mijn Steinhart OVM 1.0 de op 1 na mooiste.
Mijn Seiko Shogun is mijn meest comfortable.
Mijn Seiko Sumo op rubber en mijn SKx009 en Skx007, mijn Oriënt MakoXL komen daarna, in willekeurige volgorde.

6 likes

Ik heb voor de 3e keer de U1 in bezit, blijft me maar achtervolgen…weer helemaal blij dat ie terug is. Nu op staal en Chronissimo:


16 likes

Bij mij staat de Steinhart OVM met stip op 1.

3 likes

Dat kan ik goed begrijpen want het is een werkelijk prachtig horloge.

2 likes

Mijn huidige Helson vind ik een mooie duiker, ruw, simpel en doeltreffend.

22 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

17 likes

Zonder twijfel de sd4k

27 likes

7 likes

16 likes

De enige duiker in mijn collectie
Maar wat voor een :wink:
De GS SBGA029

30 likes

Dat is IMO de koning.

1 like

Vooralsnog de OVM 2.0
Niet iedereen is fan van de lichtere plaat, ik ben geen fan van kleurverschil tussen de wijzers en uurmarkeringen.


Erg fijne bandenswapper ook :grin:

De Armida A1 42mm is een goede 2e. Veel meer toolwatch en zo ongeveer de dikste duiker die mooi staat op een kleinere pols.

14 likes

Dit is mijn mooiste duiker op dit moment…

33 likes

21 likes

Shit. Net geroepen dat de SD4000 de koning was. Ach dan is dit de koningin… ik zou denk ik niet kunnen kiezen als ik ze beide had :+1:

1 like

Zijn allebei mooie duikers!

1 like

Ik weet niet of ik deze mag meetellen als duiker?

8 likes