Dit is een heel cleane, supersterke ongelooflijk mooie duiker.
Bovendien wint deze het wat betreft ver plassen betreft van alles dat in dit draadje gepost wordt
( uitgezonderd andere Sinnigheden ) als het om duikdiepte gaat.
5000 meter dus drie nullen en een vijf ervoor.
En dat voor gewoon geld.
Ps: Zelfde polsje, andere bezel erop gezet
Cool !!!
Lijkt ook nog niet te dik,hebben ze mooi gedaan .
Prachtig zeg! Is het horlogeband in die prijsklasse echt van superieure kwaliteit voor wat het kost?
De band is alles behalve superieur. De band is goed, maar had zeker beter gekund. Ik heb een ssc813p1 daar zit een betere band op. Ik heb ook een SPB411j1 en ook die band is beter vind ik. Er is niks met de band van de SLA023, maar hij rammelt alleen een beetje. De sluiting had ook wel mooier gekund vind ik. De band zit echter wel gewoon goed.
Bedankt voor je bericht, Ronnie. Het was absoluut niet mijn bedoeling om vervelend over te komen, maar ik was gewoon nieuwsgierig omdat zo’n horloge voor mij gewoon behoorlijk veel geld is. Houdt deze wel goed de tijd bij? Heb je ook het gevoel dat je iets van 3K om je pols hebt en is dit een horloge dat je altijd zult blijven koesteren?
No offence taken.
Die van mij loopt 5 seconden in de plus per dag. Dus binnen cosc norm. Horloge is echt goed stabiel qua tijdmeting, dus hij zou nog beter afgeregeld kunnen worden als ik dat zou willen. Ik draag hem een keer per week denk ik, dus voor mij is het niet echt nodig. Het is echt wel een heel mooi horloge, waarvan ik vind dat hij het geld waard is. Iedere keer als ik erop kijk verdrink ik in de wijzerplaat. Ik ben er heel content mee. Kwaliteit gaat echt wel richting Grand Seiko.
Maar wil je er zelf ook een? Als je goed zoekt kan je een nieuwe voor €2.500,- op denken tikken. Hier op het forum zijn ze teeedehands zo rond de €1.900,-
Ik vind ze prachtig, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al lange tijd een Tudor Black Bay 58 op het oog heb en eerder zou kiezen voor zoiets. Al heb ik enorm veel respect voor de kwaliteit van de Master Series.
Ik heb ze beiden. Totaal verschillende horloges. Als je een daily driver zoekt, zou ik voor de BB58 gaan. De SLA023 is veel groter en kan je niet overal bij dragen. De BB58 dan weer wel. Ik vind de kast van de SLA023 wel weer mooier afgewerkt.