Je mooiste duiker?

Zeker! Jij hebt wel een mooie lijst van duikers moet ik zeggen. Daar zitten er veel tussen die ik al heb of nog zou willen hebben. En heb je ook al een Monster gehad?

De linkse …

[URL=http://s988.photobucket.com/user/klongy/media/omega006-1_zps3a06f781.jpg.html][/URL]

7 likes

Voor mij dezelfde!
:+1:

1 like

16 likes

Voor mij deze sinds een weekje!

19 likes

Toevallig alweer ruim een week deze om

4 likes

ook meteen mijn enige klok op dit moment… meer heb je eigenlijk ook niet nodig! Twijfel nog weleens tussen deze en een iwc aquatimer of rolex sub… de tijd zal het leren!!

11 likes

Over 10 dagen alweer 5 jaar lang m’n mooiste horloge, waarmee alle andere horloges overbodig werden :smile:

31 likes

Prachtige seiko! Welk type is het?

Nee.

Ook een goedkopere duiker kan je mooiste zijn. Het is enkel een oproep om je niet te laten overdonderen door de dressy duikers. Alle duikers verdienen hier een kans.

Ik ondervind hetzelfde fenomeen bij "Wat dragen wij vandaag? … schroom om je goedkoper horloge te tonen.

Hier mijn wat meer dressy duiker :wink:

15 likes

Heb nog maar 1 duiker :wink:

13 likes

9 likes

De ideale pols voor een PO. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De SBDX003, een in 2000 uitgebrachte Limited Edition van de reguliere Marinemaster. Dit was onderdeel van de zogeheten ā€˜Historical Collection’, waarbij er 500 exemplaren zijn gemaakt voor de Japanse markt. Buiten Japan kom je dit horloge bijna niet tegen, ik heb vijf jaar terug ongelooflijk veel mazzel gehad dat er toevallig ƩƩn in Europa te koop was.

Tegenwoordig heb je ook de (eveneens gelimiteerde) SBDX012, die wel in Europa is geleverd. Belangrijkste verschillen met de 003 zijn de dial en de duikring. Ook dat is een geweldig mooi horloge! Maar de 003 staat voor mij na vijf jaar nog altijd op 1 :wink:

1 like

12 likes

Nooit meer weg doen!:+1:

1 like

Mijn mooiste duiker, zonder twijfel.

Daar zou vanaf woensdag alleen wel eens verandering in kunnen komen :sunglasses:

8 likes

Tell us more tell us more!

Don’t want to jinx it :laughing:. Maar het is een grail voor mij.

1 like

Nee dat niet.

Ik heb ook nog een Seiko Zimbe (nog ongedragen) en de Oriƫnt MakoUSA2016 (amper gedragen).
Maar die ga ik beiden verkopen in de loop van dit jaar.

1 like