Ik heb er maar eentje dus dat is makkelijk.
Helaas niet in mijn bezit, maar oh oh, blijft zo mooi!
Collectie bestaat voor 99% uit duikers. Denk dat de SRP655 toch wel mn favoriet is. Hierbij wat fotoās van afgelopen week.
Nou, het is inmiddels woensdag en heb vandaag een SMP 300 bond over kunnen nemen. Ben er heel erg blij mee. Maar of ie mooier is dan de blumo? Ik weet het nog niet. Misschien wel even mooi, mag dat?
Mooi ding maar wat een bakbeest. Wat zijn de afmetingen van deze monsterlijke duiker?
Two line non certified chronometer blijft een pracht klok! Super!
Ik zie dat bij jou de dept rate onder submariner staat. Is dat in een specifieke periode geweest?
Om toch nog ontopic te blijven, bij dezen mijn uberduiker:
Duik ik vooral mee op bureaus. In bad gaat hij al af. Ik ging zelfs niet zwemmen met de seadweller. Ja, ik heb een afwijking.
Niet mijn mooiste duiker. (Dat is namelijk de Seiko Prospex Turtle diver srp775) Desalniettemin is deze Casio Marlin diver mdv106 toch best een aardig klokje, zeker gezien zijn prijs, veel horloge voor weinig geld. Het grappige is dat hij niet standaard in Europa wordt geleverd, dus daarom toch nog een klein beetje exclusief is.
Lastige keuze, veel duikers in de dozen.
Toch maar de Auricoste.
[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_0646_zpsppx5mhih.jpg.html]
[/URL]