Je mooiste duiker?

5 likes

Ik heb er maar eentje dus dat is makkelijk.

15 likes

Helaas niet in mijn bezit, maar oh oh, blijft zo mooi!

5 likes

Deze staat hoog in mijn duik-top-3, verschroefde kroon en 20 BAR :grin:

3 likes

17 likes

Of deze de keuze is aan jullie

2 likes

Collectie bestaat voor 99% uit duikers. Denk dat de SRP655 toch wel mn favoriet is. Hierbij wat foto’s van afgelopen week.

1 like

Zonder twijfel mijn Oriƫnt. Niet echt een geweldige competitie, is mijn enige duiker momenteel. :slight_smile:

5 likes

Nou, het is inmiddels woensdag en heb vandaag een SMP 300 bond over kunnen nemen. Ben er heel erg blij mee. Maar of ie mooier is dan de blumo? Ik weet het nog niet. Misschien wel even mooi, mag dat?

12 likes

De mooiste weet ik niet, wel een van m’n mooiste

8 likes

Mooi ding maar wat een bakbeest. Wat zijn de afmetingen van deze monsterlijke duiker?

13 likes

Op leer

En op staal

20 likes

Two line non certified chronometer blijft een pracht klok! Super!

Ik heb alleen maar duikers, elk zijn eigen charme…esthetisch gezien de 1521:

15 likes

Ik zie dat bij jou de dept rate onder submariner staat. Is dat in een specifieke periode geweest?

Om toch nog ontopic te blijven, bij dezen mijn uberduiker:

Duik ik vooral mee op bureaus. In bad gaat hij al af. Ik ging zelfs niet zwemmen met de seadweller. Ja, ik heb een afwijking.

12 likes

Niet mijn mooiste duiker. (Dat is namelijk de Seiko Prospex Turtle diver srp775) Desalniettemin is deze Casio Marlin diver mdv106 toch best een aardig klokje, zeker gezien zijn prijs, veel horloge voor weinig geld. Het grappige is dat hij niet standaard in Europa wordt geleverd, dus daarom toch nog een klein beetje exclusief is.

9 likes

12 likes

Lastige keuze, veel duikers in de dozen.:grin:
Toch maar de Auricoste.

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_0646_zpsppx5mhih.jpg.html]

[/URL]

17 likes

Of toch de Doxa sub 300T Sharkhunter Aqualung ???:sweat_smile:

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P3269813_zpsphhopvld.jpg.html]

[/URL]

17 likes