Je mooiste ex

Toch wel een beetje spijt…

2 likes

Dit blijft de mooiste voor mij :disappointed_relieved:

3 likes

Today I have got another ex…

4 likes

Hij was mooi.

1 like

Dat was ie zeker. Maar wat er hopelijk voor terug komt als ook de Superocean II het veld heeft geruimd is ook mooi :blush::+1:
Iets meer balans in de collectie. Minder tool/divers. Sportief maar toch dressy piece. That is what I need.

Ik had zelf de pelagos gehouden en de BB weggedaan.

De zwarte OP is wel erg prima.

Ja dat had ook gekund maar ben de Black Bay nieuw gekocht en alle OEM banden opties. Vind het zonde om dat ding met veel verlies te verkopen. Plus ik vind de Black Bay toch net weer een ander gezicht hebben dan de Sub. Meer vintage look and feel. Gilt kleurige dial. Gebold saffier glas. Kan mijns inziens prima naast de Sub. Dat kan de Pelagos ook maar die vond ik toch vrij veel in hetzelfde vaarwater zitten. De Black Bay is het wat speelser en ook mooi op lederen Tudor band of nato. Misschien dat ik de Black Bay ooit nog upgrade voor een Black Bay GMT, maar dat is toekomst muziek.

1 like

Vind ik wel een mooi ding. De BB vind ik vrij groot… en plomp dus heb weinig met dat model… hoewel mijn Universal stemvork diver groter is met 43mm breed, 49mm lug to lug en 16mm dik dus wellicht zou ik er nu wel ok mee zijn.

Alles went. Hoeveel cm polsen heb jij?

Toch wel de hammie denk ik :thinking:

1 like

19+cm dacht ik. Ik kan de normale Black Bay iig prima hebben.

Vind de BB58 ook mooi, maar de zwarte vind ik de goudgele accenten op de bezel too much. Ik vind de nieuwe BB58 blue wel echt schitterend.

De SD natuurlijk. Subliem horloge! Alleen niet lekker op mn kleine pols…

Misschien ooit weer op een 97200 oyster band!

2 likes

Mijn Laco Squad Tundra, speciaal horloge, gebruikt door de Duitse special Forces. Flink groot 46mm, inmiddels vind ik max 43 voor mij fijn nadat ik een periode alleen maar grote horloges had. Maar de Laco heeft wel een speciaal plekje in mijn horlogehart!

afbeelding afbeelding afbeelding

5 likes

Mooie Tudor, maar ik heb er absoluut geen spijt van…

4 likes

Deze 025.
Heb hem daarom voor een 2e keer gekocht.

2 likes

12 likes

Heb je daar geen spijt van, wat een gaaf horloge en wat is hij fotogeniek :heart_eyes:

1 like

Af en toe weleens, maar hij verloor het tegen de BB36.

2 likes

Deze was toch wel erg fraai

9 likes