Je nummer 1 horloge op de wishlist

Stel dat geld geen probleem zou vormen, welk horloge staat dan bovenaan jullie wenslijst? Wat is je nummer 1 op de wishlist? Zou het die ene Patek Philippe zijn, misschien een stoere Panerai of toch gelijk maar de Tour de I’lle van Vacheron?

Een Panerai Logo 5218-201

Ruud

Het wisselt nogal, maar op dit moment een van de eerste Breitling horloges (na de navitimer) die ik echt mooi vind:

Gr, Marc

Een prachtig uurwerk in een zeer eigentijdse moderne kast. Lijkt mij een mooie aanvulling naast mijn Portugieser 5001 en classic Pilot UTC…

Je hebt mijn smaak Marc (vw Breitling b) :slight_smile:

Momenteel? Hmmm, ik weet niet of ik me over 5 minuten bedenk maar nu een IWC Protugieser en dan deze versie:

Ik een Van der Klaauw.

Op dit moment, en als geld niets uit zou maken de Gyrotourbillon 1 van Jaeger LeCoultre.

Wat een mooi kunstwerk, daar kan je tranen van in je ogen krijgen.

groet, Wimster

zoiets? ik heb lang getwijfeld, iets van jaeger le coultre, patek, vacheron, iwc enz, maar doe eens gek deze van der klaauw misschien…

Na het zien van het filmpje van henrik sluit ik me hier bij aan.

Hopelijk kan ik tzt mijn droomhorloge laten zien.
Ik ben druk in onderhandeling zoals dat heet.
Maar het is een hele mooie, lijkt akelig veel op een…van 1939.
Volgende week weet ik eindelijk meer.

Leuke vraag lastig te beantwoorden.

Momenteel de Longines Lindbergh 75th anniversary edition L2.601.4.11.2 met L614.2 automaat met stalen kast (38 mm). De grotere versie L2.678.4.11.2 is gelijk aan de origineel van destijds met een kast van 47,50 mm, dus veel te groot voor mijn pols.

Wat ik er zo leuk aan vindt zijn de aanvliegcoordinaten voor landingsbanen die er op staan, zodat je die coordinaat direct kunt relateren aan de windstreek. Minor detail maar een simpele maar leuke en praktische feature.

Een simpele stalen JLC Reverso lijkt me ook wel wat, of een GP Monaco 1911.

De Bethune Perpetual DB15! In nummer 1 - 2006 van Watching stond een artikel over, het redelijk onbekende, De Bethune.
Langematik Perpetual is een goede 2e
Wel in witgoud.
Heerlijk dat dromen.



Plaatje gevonden:

http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=1775695&rid=0

Voor mij deze… De geelgouden Lange 1 Moonphase:

(Afbeelding overgenomen van Timezone
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&th=577804&mid=1688490&rid=0&rev=&reveal=
)

Groet,
Philip

Reverso Triptyque:

Maar hij is wel heel erg mooi, dat moet ik toegeven!

Een AP Royal Oak staal met stalen band… X(