Deze toch maar even wel alvoor hij onder de kerstboom van een willekeurig omaatje beland. Was benieuwd hoe jullie dat doen
Je mag geen replica’s plaatsen op het forum, dus je topic zal vast verwijderd gaan worden. Ik meld het meestal wel als ik een fake zie.
Is een Moonswatch Lava. Dat is een bestaand model, een colab tussen Omega en Swatch.
Maar weet je zeker dat dit een echte is?
Net zo min als dat ik weet dat het fake is. De foto is te slecht, eigenlijk op zich al een red flag.
We gaan het zien!
In deze context zou ik het wat flauw vinden.
De uitlijning van de bezel alleen al, of zat die er als losse sticker bij?
Ik vind bij nader inzien de printing op de strap ook niet al te best. 100% zeker dat het fake is, nee. Ik had dit topic lekker achterwege gelaten
Ja, het is fake, de indices naast ‘Swiss Made’ zijn bij de fake doorgetrokken en bij het origineel niet.
Was even goed kijken maar de bovenste is 100% fake.
De desperate knurft die het op Ch24 geplaatst heeft dienen ze er per direct en permanent af te knikkeren.
Welke context is dat precies?
Allebei lilluk
Ik zou het zeker melden.
Alleen al om te kijken hoe 24 erop reageert
Scherp!
De kleine witte tekst onder Swatch op de band zitten er bij het origineel ook niet op.
Ik weet iets van horloges, heb ik mezelf wijsgemaakt. Waar ik echter 100% zeker van ben is dat ik niet in staat ben om met zekerheid een fake te herkennen, anders dan de meest overduidelijke. Te vaak denk ik dat iets nep is, tot iemand meldt:
“Wow!! Dat is een van twintig van een batch die op 12 oktober 1977 tussen 07.43 en 08.15 is gemaakt en die de QC voorbij is gekomen doordat degene die dienst had met zijn hoofd bij de nicht van zijn overbuurvrouw was waar hij heimelijk verliefd op was. Je zou het kunnen zien aan een seconde-indicator tussen de 7 en de 8 die tot wel 14 micrometer langer is. Wist je dat niet?”
Al die plastic hokken zijn toch gewoon fake,?
Denk dat je iets hebt gemist de afgelopen jaren
Nee, het zijn originele Swatch horloges.
Al zullen sommige zeggen dat het een ‘omega’ is
Je meent het…