Je zou zo`n vrouw maar thuis hebben lopen

Deze tekst kwam ik op E-Bay tegen:

Gents Genuine Swiss Emperor Stainless Steel Mechanical Chronograph Watch

I am selling off a large part of my Husbands watch collection. He has too many watches and and I need more shoes! He spends a small fortune on these watches and nearly always has his watches fully restored and serviced. Check out my other auctions as I will be selling many of his treasured watches over the next couple of weeks.

Ik heb het ook gezien, zo te zien heeft ze er wel verstand van gelet op hetgeen ze allemaal te koop aanbied.

groet

Ed

Nou ik heb dan nog wel wat handtassen in de aanbieding als we zo gaan beginnen. :slight_smile:

Als je ze op Ebay zet laat het dan even weten :wink:

LAP, straks als ze thuis komt zal ik es effe voorzichtig polsen: "Schat, heb je al nieuwe zomerschoentjes ??? ":wink:

Zo, die dame moet maar blootvoets gaan lopen!

e-bayadvertentie
http://cgi.ebay.com/Vintage-Swiss-Emperor-Mechanical-Chronograph-Watch_W0QQitemZ170205470798QQihZ007QQcategoryZ31387QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem?_trksid=p1638.m122

Ik vind het een mooi verhaal maar gezien alle onderdelen die “ze” verder te koop aanbied vermoed ik toch dat het een mooi verhaal is om te verkopen.

Ik geloof helemaal niets van dit verhaal. Er worden ook gewoon losse onderdelen aangeboden. Door iemands vrouw die meer schoenen wil hebben? En al twee en een half jaar actief is? En met 269 feedbacks? Volgens mij klinkklare lariekoek.

Groeten, Tom Vreeken.

Het is leuk bedacht hoor, niet al te serieus op ingaan heer TJVreeken. :smiley:

Ik had ook zomaar het vermoeden…
Deed me meteen denken aan de uitspraak:
“Slaat elken dag uw vrouw, weet u niet waarom, weet zij het wel”.

Martin -hoopt dat zijn vrouw dit berichtje niet leest. oei oei :wink: -

Het trekt de aandacht… opzet geslaagd!

@Ypuh:

Het was ook niet zo erg serieus bedoeld hoor, maar ik vind het gewoon onzin om dergelijke verhalen ter ‘ondersteuning’ van de verkoop te plaatsen.

Groeten, ‘Heer’ Tom Vreeken :slight_smile:

Als het sommige vrouwen maar niet op slechte ideetjes brengt… :smiley: :wink:

Stel je voor dat je al je “kistjes” op Ebay ziet verschijnen… :smiley: