Jeager of christiaan

Twijfel, twijfel, twijfel

Na een Breitling chrono colt ocean en een Baume & Mercier voor de iets chiquere gelegenheid wil ik een hologe met maanfase aanschaffen. Twijfel tusen jeagerleCoultre Master Calender en CvdK Aridane. Wie helpt mij met het maken van een keus???

Jeagertje

Persoonlijk zou ik voor de CvdK gaan. En kocht ik me een look a like Jeager van Kienzle.

En waarom? Puur smaak!

Jeager!

Absoluut!!

Maurice Lacroix heeft ook mooie lunar horloges maar ik begrijp dat ook deze niet kunnne tippen aan de uurwerken van jeager

verkeerde topic, maar ik zou voor 1000 % voor de JLC gaan, een eigen complicatie van CVDK zou ik prefereren boven een JLC, maar bij de ariadne dus niet.

Ik sluit me bij Master-Fan aan.

Het is overigens JAEGER, niet Jeager…

Jaeger leCoultre, geen discussie mogelijk !
Maar goed, da’s dan weer mijn mening.

Mijn motivatie vind je in de IWC/CVDK topic.
Is hier ook van toepassing.

Ja, sorry hoor wat een verschil of een van der klaauw met een valjoux 7750 waar 90% van Nederland mee loopt (caliber) ,of een eigen werk van lecoultre.
Wat een kwaliteit.
Einde discussie toch?

Jaeger - maar ik zou de Master Hometime verkiezen boven de Master Calender… De MC is behoorlijk “dik” - de Hometime is naar mijn mening beter geproportioneerd…

Groet
Mark

Wat le freak zegt.

Absoluut de JLC!

Wil je hiermee suggereren dat een caliber van JLC “beter” is dan een valjoux ? Ik weet dat nog niet zo zeker… Ik heb te weinig data gezien om dit te bevestigen.

Als je bedoelt “exclusiever”, ben ik 't met je grondige analyse overigens wel eens :wink:

Groet
Mark

JEAGER maar kijk ook ff bij Martin Braun Watches in de etalage als je maanstanden op je horloge wilt.

Anker

Ik zou er persoonlijk moeite mee hebben dat ik veel geld moet betalen voor een uurwerk wat onder een andere naam vele malen goedkoper is.
Dan voel je je toch opgelicht.
Mijn problemen ooit met een 7750 was dat de palveer het drie keer had begeven.
Volgens de horloge maker een onderdeel van niets maar iedere keer moest wel de gehele klok uit elkaar.