Vandaag heb ik mijn Jedi (ik ga geen discussie voeren of hij nu wel of geen Jedi genoemd mag worden) eens van de meegeleverde band gehaald en aan mijn Ebay mesh gehangen. Ik ben erg blij met het resultaat en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Eerst zoals ik hem gekocht heb, met de Omega 1125 band.
Die band was echter iets te groot ondanks dat ik redelijk forse polsen heb. Er een linkje tussenuit halen gaat niet bij een mesh, de oplossing ligt voor handen maar is een permanente. Een rijdje er af “knippen”. Maar dat staal is nogal hard!!! Maar goed, een tijdje later en een pijnlijke hand verder is het er dan toch.
De “stalen” banden van Omega zijn heeeeel licht. De mesh is wel iets zwaarder, maar hij draagt heel comfortabel. Zoals je aan mijn wristshot kunt zien heb ik redelijk behaarde polsen en het trekt of knijpt niet.
ja, dit is dezelfde, maar dan van goodcheapman (wat een naam).
Hij is alleen een paar tientjes goedkoper en is incl verzendkosten.
Ik kan hem bij de sluiting iets kleiner maken maar dan nog is/was hij te groot. Nu heb ik er 1 rijdje uit gehaald, ik twijfel over de tweede, maar die gaat er waarschijnlijk ook aan, maar niet met de tang die ik nu gebruikt heb. Wellicht laat ik hem er bij een edelsmid afslijpen. Met die tang ga je snel dingen verbuigen.
Ja, dat moet ik nog eens doen als ik tijd heb. hij glimt inderdaad goed. Vandaag wat korter gemaakt en het metaal is erg sterk, ik hoop niet met zwaar materiaal in de weer te moeten gaan.
Ik ben vorige week mijn blauwe nato bandje te lijf gegaan, althans de stalen ringen en gespen. Gewoon met zo’n kunststof schuursponsje, werkte verassend goed.