Jeeeutje, de prijs van deze Heuer!

Ik snap dat mensen een bepaald horloge willen hebben maar dit gaat mij boven de pet.

Ach, ik ben ook best blij met mijn 3rd execution 2446 screw back ‘Jochen Rindt’ met Abercrombie & Fitch dial waarvan er momenteel slechts 1 bekend is op de wereld :smile:

16 likes

welja, 3rde executie enzo.

Shit die had ik nog niet gezien! Topstuk! lekker mat die dial.

ik 22500 … en hoorde hetzelfde … en ben uitgestapt bij 22500 bod :frowning: had hem graag willen hebben maar helaas, ‘outside my comfort zone’

Damn als ik hem gekocht had had ik hem wel aan je doorverkocht voor 22500 :wink: Nog een mooie prijs eigenlijk als hij hier gaat blijven stijgen.
De vraag is welke bieders nu nog echt zijn.

Ik vind het prachtig om te lezen hoe jullie dit met zoveel geld kunnen doen. Ik had liever een nieuwe auto gekocht denk ik :smiley:

Maar gaaf om dit zo te volgen

4 likes

wat is de nieuwe auto over 5 jr waard? de helft met een beetje geluk. Deze Heuer het dubbele, als de prijzen zo blijven stijgen.

Ja daar kan je wel eens gelijk in hebben maar leg dat thuis maar eens uit :smiley:

Ik denk dat hij nog wel eens boven de XXK uit kan komen (geen idee meer eigenlijk , ik dacht initieel 30K maar 40 of 50 lijkt ook nog haalbaar ?) en ik had hem direct overgenomen voor 22.5 van je :wink:

waarom ? , thuis komen ze helemaal niets tekort en dat houden we zo

1 like

precies … alleen is dit geen Breitling meuk waar ik me meestal mee bezig houd maar Heuer meuk … ook wel eens leuke meuk :wink:

Ik bedoelde het ook meer vanuit mijn kant :slight_smile:

Nog zes dagen te gaan en OnTheDash ontploft bijna.
Als Hodinkee deze nu nog hypet zie ik hem wel over de 50K eindigen.
Hij is dat wel niet waard imho. De premium voor een fab. suisse. dial tegenover een gewone is niet reusachtig meestal.Maar op deze door zijn eigen rariteit zou het wel eens hard kunnen gaan.

Een 'Unieke" 1st ex. Screwback Autavia. Ik zie een aantal Heuer collectors al met een denkbeeldige erectie door het huis wandelen met alleen de gedachte eraan.

2 likes

Ach, leuker dan aandelen. Daar heb ik helemaal niks mee.

1 like

Hodinkee doet dat alleen als ze er zelf iets aan over houden

weet je dat zeker ? , dan moet ik de rekening van Hodinkee zeker nog krijgen ?

+1. Erg benieuwd waar dat op is gebaseerd.

Misschien een newbie vraag, maar als ik de advertentie bekijk zie ik geen foto van het binnenwerk. Ik probeer voor ik een horloge koop(wel met een iets lagere prijs :wink:) altijd het binnenwerk etc te bestuderen.
Of gaat het bij dit horloge echt alleen om de kast?

Nee, het gaat om het horloge in z’n geheel en de verkoper zegt dat het een V72 is , en die is correct
als je verder naar de verkoper kijkt zie je dat hij normaal 10-15 euro klokjes verkoopt , hij heeft dus echt jackpot !!

en bij dit soort bedragen ga je het horloge dus zelf even ophalen en controleren , waar je dan ook ter wereld vandaan komt

3 likes

Mann I wish dat mijn horlogebudget toereikend was. Lijkt me een leuk avontuur! Over een paar jaar… :slight_smile: