Jeeeutje, de prijs van deze Heuer!

Welke Eric?

Nee, deze heb ik een paar weken geleden in Zweden gekocht.

Het glaasje wordt binnenkort vervangen want deze heeft wel wat aktie gezien :smiley:

4 likes

Gorgeous!

zou je mij via een pb in mn oor willen fluisteren voor hoeveel. ik denk nl dat deze heuer harder gaat stijgen dan een doorsnee Rolex. correct me when i Ć m wrong. das ook de reden dat ik hem niet wegdoe terwijl ik wel twijfelde bij een bod van ā‚¬1400. ben er van overtuigd dat ze nu al meer waard zijn en zeer zeer schaars. en eric was een mede forum lid waarmee ik in contact kwam een tijd terug. die had er 1 na mij gekocht voor goed geld, maar wederom van de hand gedaan wegens hem moverende reden. maar ook al met goeie winst marge.

de jouwe is idd goed gebruikt, die van mij is krasloos op glas, wel draag slijtage op/aan band
gr en gefeliciteerd!. ik ken nu twee mensen die er 1 hebbenā€¦jijā€¦en ik :smile:

Dat denk ik niet :wink:

Op eBay kun je er 1 kopen voor 950 dollar.

Heb je evt. een link?

Geen draaibare bezel btw.

:slight_smile: ik dacht inderdaad al dat je deze bedoelde maar dit is een heel andere klok en veel makkelijker te vinden.

je kunt ervan uit gaan dat ik mn huiswerk goed heb gedaan,ā€¦en blew zullen we elkaar spreken over een jaar of 10/15 en kijken wat er zeldzamer is. deze heuer regatta black uit `80 of een doorsnee Rolex. en dan bedoel ik uiteraard een Rolex die nu ook rond de 1400-1800 euro ligt.

Een Rolex die nu tussen de 14 en 1800 euro ligt zal nooit heel veel meer in waarde stijgen ivm de hoeveelheid modellen die Rolex gemaakt heeft (precisions perpetuals) Heuer daarin tegen zal met een hoop vintages harder stijgen.

2 likes

Hi,

Ik vond het leuk om nu we 2 jaar verder zijn nog even te reageren op deze tread.
Inderdaad noemt iemand mij als de verkoper van een heuer regatta destijds.
Ik had deze gekocht voor rond de 1200 en binnen een half jaar verkocht voor 2400.
Klinkt als een fijne deal he?
Fout!
Dat zelfde horloge (hij was nos!) zou nou minimaal 4500 opbrengen!
Ik heb overigens wel een afspraak staan met de koper van destijds dat als hij het ooit zou verkopen, ik het als eerste tegen de door mij overeengekomen prijs zou mogen terugkopen.
Eens zien of hij zich daar aan houdtā€¦
Tot slot; ik ben bezig met het verkopen van een horloge nu, dat de nodige stof op dit forum zal doen opwaaien. Klinkt geheimzinnig maar de reden dat ik nu nog verder er niks over post is dat zolang het niet verkocht is, er geen onnosige discussies moeten ontstaan of het wel echt is. Ik weet dat het echt is (komt uit de familie), maar helaas zit er veel afgunst en jaloezie in deze werled en kan er zo maar een hetze ontstaan dat het horloge niet echt is.
Maar ik beloof: na verkoop zal ik een mooie post er van maken!
Vrgr en happy hunting!
Eric

1 like