JeéWeé goes Vintage

Sinds vandaag de eigenaar van een Omega Chronostop. Erg leuk horloge in een goede staat. Op het bandje na is alles volgens mij wel origineel. Wat foto’s:

Goede keuze! (Schreef de eigenaar van een Chronostop die momenteel bij Ferrie de ‘full treatment’ krijgt!)

Menno

Goed gedaan hoor!
Het is telkens weer mooi, die ouwe Omega’s.
Gefeliciteerd.

Mijn beste,

Proficiat met deze memorabele verworvenheid.

Dit is een krachtig, sportief en esthetisch mooi ontworpen horloge.
Een horloge met een eigenzinnig karakter. Een karakter welke om de pols van de gelukkige drager steeds meer van zijn sportieve aard zal prijsgeven.
En moge die schitterende mesh-band, jou er aan doen herinneren dat je blijft luisteren naar je pols en zo de bron van je passie blijft herondekken!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Heel mooi. Leuke klok trouwens.
Kast laten opmaken bij bv Ferrie zou een optie kunnen zijn.

Mooi, die grijze T Swiss made T plaat!!!

En hoe voelt het plexi??? SEXY???

gr. Roel

Eerlijk gezegd wel jah! Erg leuk om het omega-logo’tje te zoeken ;).
Bedankt voor de leuke reacties!

Erg mooie aanwinst, gefeliciteerd. Pas wel op, vintage kan erg verslavend werken :wink:

Groeten,

Martin

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu) Een Omega is altijd goed:#

Een ‘minpuntje’ of ‘kenmerk’ (doorhalen wat niet van toepassing is:D) van deze Omega vind ik (maar wie ben ik) het feit dat de pusher en de kroon niet de kromming van de kast volgen. Maar verder ben ik best een beetje jaloers!

Tsjah ze volgen wel de kromming van de wijzerplaat ;). Ik vind het prima, het minpuntje wat ik heb ontdekt is dat det secondewijzer niet helemaal goed terugsprint net een beetje links van de “12”. Daar kan vast wat aangedaan worden als ik weer wat geld heb ;).

JeéWeé Schreef:

Tsjah ze volgen wel de kromming van de wijzerplaat
;). Ik vind het prima,

Het hoort bij dit horloge, weet ik wel, maar het valt gewoon een beetje op.
Mooi horloge hoor(tu) Zal je vast veel plezier van hebben.

Gefeliciteerd met je Omega een prachtig horloge (tu)
Mocht je hem laten servicen (i.v.m. de sec. wijzer) dan zou ik de kast ook even mee laten nemen, heb je weer een zo goed als nieuw horloge :wink:
Veel draagplezier gewenst!

mvg, Frans

van harte , erg mooi en super combi op de mesh (tu)

Schitterend horloge, deze Chronostop! :} Ik mag dat graag zien. Hopelijk ga je er nog veel plezier aan beleven!
De mesh vind ik iets minder; zelf zou ik dit liever aan zwart leer dragen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Stoer horloge en imho NIETS aan de kast laten doen! Vintage betekent dat het niet meer nieuw is en al een leven gezien heeft, dat hoef je niet weg te poetsen. Alles wat je weg polijst komt nooit meer terug m.u.v. krassen.

gr,

Vncnt

Al was het bandje van een Trabant, het staat er prachtig bij! Gefeliciteerd met de aanwinst!

Er zijn slechtere vintage horloges om te hebben :+