Jeffrey1984

Hij heeft al een topic met zijn oude forumnaam, maar nog geen een met zijn nieuwe naam dus bij deze! Een horloge overgenomen van Jeffrey. Werkelijk nog nooit een pakket ontvangen die zo mooi en zorgvuldig was ingepakt. Het horloge is in het echt mooier dan beschreven. Jeffrey is zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

3 likes

Horloge verkocht aan @Jeffrey1984 ,geld stond gelijk op mijn rekening ,verder leuke communicatie via de pb :grinning:alles is prima verlopen .

1 like

Recent een bandje verkocht aan Jeffrey. Erg fijn contact en de betaling was sneller binnen als ik met mijn ogen kon knipperen. Zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Een leuke Vostok Zissou overgenomen van Jeffrey @Jeffrey1984
Snelle deal, netjes verpakt en snel verstuurd. Aanrader!
Bedankt Jeffrey.

1 like

Zojuist een fijne transactie ervaren met @Jeffrey1984. Aanrader! Bedankt Jeffrey en bedankt forum :smiley:

Horloge verkocht aan Jeffrey @Jeffrey1984. Leuke deal, snelle betaling en vlotte en sympathieke communicatie. Kan Jeffrey dan ook Van Harte aanbevelen.

Van Jeffrey aka @Jeffrey1984 een Orient duiker met oranje dial overgenomen. Ik ben best een Orient-man en Jeffrey bood een mooi exemplaar voor een zeer mooie prijs aan.
En… ik was al lang op zoek naar een oranje wijzerplaat…

Kortom, een mooie koop van iemand die snel en zonder poespas communiceert, maar ook zo attent is om het pakje aangetekend te laten bezorgen op een PostNL-punt.

Draag het horloge nu al de gehele dag en de zon blijft en blijft maar lekker schijnen. De invloed van een wijzerplaat :wink:

Jeffrey, bedankt voor deze verkoop :+1:

1 like

Jeffrey @Jeffrey1984 heeft van mij een Tissot overgenomen. Prima communicatie en snelle betaling. Top!
Bedankt Jeffrey.

1 like

Vandaag een mooi ingetogen, maar prachtig horloge met zeer mooi uurwerk ontvangen van @Jeffrey1984 . Na prettig contact en ditto deal is het keurig verpakt en lichtsnel verzonden. Ook hier dus niets dan lof voor Jeffrey! :+1:

1 like

Verleden week een Ergon Adventum SS Blizzerd van @Jeffrey1984 overgenomen. Zeer net horloge die voldeed aan de foto’s en beschrijving. Communicatie was top en het horloge was echt bomproof verpakt, kortom Jeffrey is een aanrader :+1:.
Jeffrey nog bedankt voor deze deal :ok_hand:

1 like

Jeffrey heeft een Seiko van mij overgenomen, denk dat deze deal rond en betaald was binnen 5 minuten !
Prima communicatie en een nog snellere betaling, dit horloge de volgende dag al bij Jeffrey.

100 % Top!

1 like

Snel en makkelijk een tropic aan @Jeffrey1984 verkocht, no fuss! bedankt voor de terugkoppeling! :+1:

1 like

Mooie Fortis van @Jeffrey1984 vandaag ontvangen.
Super goed ingepakt en zag er precies uit zoals vermeldt stond in de advertentie.

1 like

Tuna overgenomen van @Jeffrey1984 , soepel contact, fijne deal, alles soepel verlopen en snel verzonden.

Het is prima zaken doen met Jeffrey. :+1:t2: