Afgelopen week een Tudor Black Bay 58 gekocht van Maarten. Leuk gesprekje gehad bij hem thuis en hele vriendelijke interactie. Een dag later bleek echter dat het horloge langzamer liep dan de bedoeling en duidelijk toe was aan service.
Maarten baalde hier zelf ook enorm van, en hij heeft het na afloop heel keurig opgelost door een afspraak over de kosten van de servicebeurt.
Ik ben heel positief over hoe hij dit heeft gedaan. Het kan natuurlijk altijd dat zoiets gebeurt, maar door de manier waarop hij dit heeft afgehandeld heeft hij veel vertrouwen gewekt. Ik zou zeker nog een keer met hem handelen, al hoop ik voor ons beiden dat het de volgende keer in een keer klopt.
Heb ik van @jehebtWATgekocht de Tudor Pelagos! 22500TN 2 Liner overgenomen, mijn eerste horloge ooit!
Ik begrijp dat het als nieuw lid je nog geen echte reputatie hebt opgebouwd en mensen huiverig kunnen zijn.
Afgesproken met hem op een mooie publieke locatie en lekker bijgepraat over horloges en Life in general wat voor herhaling vatbaar is. Wat een Topgast! Het is zeer goed bevallen en een echte aanrader voor netjes, correct zaken doen.
Ben zeer content met mijn Pelagos, maar dat is voor een andere post bestemt die eraan komt.