jehebtWATgekocht

Recent heb ik een Tudor Black Bay Black van @jehebtWATgekocht gekocht. Vlotte en fijne communicatie. Heb het horloge rustig kunnen bekijken en proberen onder het genot van een cappuccino. Leuke babbel gehad over horloges, werk en nog veel meer. Had mijn eerste echte high-end horloge op geen prettigere manier kunnen kopen. @jehebtWATgekocht is aan aanrader!

1 like

Vandaag de Globemaster mogen overnemen van @jehebtWATgekocht. Alles is soepeltjes verlopen en kan Maarten dan ook zeker aanbevelen. Goede communicatie en het horloge zag er prachtig uit. Onder het genot van een bakkie een beetje over horloges kletsen. Al met al een prima middag! Bedankt Maarten!

1 like

Zojuist een horloge overgenomen van Maarten, en dat was een topervaring. Oprecht geïnteresseerde en doodgoeie vent :+1: aanrader.

1 like

Zojuist met Maarten een uurtje gekletst over horloges en van alles en nog wat. Er zijn maar weinig mensen die ik thuis uitnodig, maar aan de telefoon klonk hij erg relaxed en betrouwbaar. En ik heb dus heel gezellig kennis gemaakt met hem, zijn vrouw, twee kinderen en de hond, haha.

Tot zeker ziens!

1 like

Deze week een prachtige Omega Seamaster overgenomen van gerespecteerd forumlid Maaarten @jehebtWATgekocht en dat was gewoon een topervaring! :+1:

Vriendelijke en effici├źnte communicatie en razendsnelle verzending. Gewoon helemaal goed. Daarnaast was het horloge in het echt nog mooier dan ik al verwachtte en daar word je natuurlijk gewoon heel blij van! :blush:

Deze man is een aanrader om zaken mee te doen!

Dank voor de deal en graag tot een volgende keer! :slightly_smiling_face:

2 likes

Deze week weer een prachtige Omega overgenomen van Maarten @jehebtWATgekocht en dat was wederom een zeer prettige ervaring. :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Op ieder gebied van de transactie gewoon TOP, zonder enige discussie, net als de vorige keer. :+1:

Dank je wel Maarten en graag weer tot een volgende keer! :wink:

1 like

Vandaag een mooie parkeerplaats overdracht gehad met Maarten. Mooie Omega overgenomen die perfect overeenkomt met de beschrijving :+1: aanrader.

Leuk gesprek en gezellige kennismaking!
En natuurlijk een fijne deal maar wel jammer van de kou!

Hedenmorgen een GS overgenomen van @jehebtWATgekocht.
Top deal en gezellig ook nog. Voor herhaling vatbaar.
En nog iets lekkers meegekregen voor thuis ook nog.

Maarten, als ik in de buurt ben kom ik zeker langs.
Jij bedankt voor de mooie deal.

Groeten,
Ed

1 like

Heden een GS vouwsluiting + 19m lederen band overgenomen.
Top deal, snelle communicatie.

Blindelings zou ik zo weer een deal met Maarten maken. Top.

Wederom bedankt en een fijne dag gewenst.

De hartelijke groeten,
Ed