Jelle92

Een horloge verkocht aan @Jelle92. Vriendelijk contact en snelle betaling. Graag nogmaals!

1 like

Dan Henry verkocht aan @Jelle92. Prettige communicatie, uiterst snelle betaling en netjes nog een bericht gestuurd bij aankomst van het horloge. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

Massief :joy: gouden Brunemontagne Representor van @Jelle92 Overgenomen. Snelle deal, prettige communicatie, faire prijs en snel verzonden. Aanbevolen door Topklokkers et Moi :+1:

1 like

Mooie Omega overgenomen van @Jelle92.
Vlotte snelle deal :ok_hand:

1 like

Deze week een mooie Longines over mogen nemen van Jelle @Jelle92 :slightly_smiling_face:

Dat was een prima ervaring, zoals we dat hier allemaal graag zien. Vlotte onderhandeling, vriendelijk en snelle verzending. Wat wil een mens nog meer. Een aanrader dus; forumlid Jelle! :+1:

Dank je wel kerel en graag tot een volgende keer!

1 like

Vandaag heeft Jelle mijn Breitling Colt overgenomen. Snelle en fijne communicatie en de deal was rond :sweat_smile:

Even zitten babbelen over de hobby en moet zeggen erg mooie collectie heeft Jelle :ok_hand:t2:

Wat mij betreft een aanrader en zal zeker niet de laatste deal gezien de gezamenlijke voorkeuren van horloges :star::star::star::star::star:

1 like

Horloge overgenomen van @Jelle92.
Korte en duidelijke communicatie, horloge in staat zoals geadverteerd, :bomb: - proof verpakt.
Prima dus zoals het hoort hier.

1 like

Vandaag een mooie Rolex van @Jelle92 overgenomen, alles zoals ook vermeld en afgebeeld. Snel een afspraak kunnen maken en onder het genot van een bakje koffie de deal gesloten. Zeer fijne en goede ervaring met dit betrouwbare forum lid en uiteraard ook liefhebber, een aanrader :+1:t3:

1 like

Vandaag weer een mooie deal gemaakt met @Jelle92 in het gezellige Arnhem onder het genot van een bakje koffie. Gewaardeerd forum lid waar je in vertrouwen goede afspraken mee kunt maken, zeker een aanrader :+1:t2:

Leuke deal met @Jelle92 gemaakt. Razendsnelle betaling en prettig contact.

1 like

Ik heb onlangs een horloge verkocht aan Jelle, de communicatie was prettig en de deal was snel beklonken. Een aanrader voor iedereen om zaken mee te doen.

Jelle, veel plezier toegewenst met je nieuwe aanwinst!

1 like

Mooie ruildeal gemaakt met @Jelle92 . Fijne communicatie, soepele deal en het horloge was bomproof verpakt en precies volgens beschrijving.

Jelle bedankt!

1 like

Mooie Tsuyosa aan @Jelle92 verkocht.
Prettig zakendoen, heldere communicatie en vlot geregeld.

Ik zou het zo weer doen 5*

Veel plezier van de Citizen :+1:

1 like

M’n eerste verkoop via horlogeforum. Een Tissot PRX quartz groen verkocht aan @Jelle92.
Goede, leuke communicatie, reageert snel en biedt realistisch. Geniet van het horloge!

1 like