Zit ik even rustig te kijken op Timezone.com, kom ik de volgende plaatjes tegen die ik jullie niet onthouden wil.
Vooral die De Witt Academia Perpetual Calendar Bi-Retrograde en de Jaeger LeCoultre Gyrotourbillon.
Die gyrotourbillon, daar valt mijn mond écht van open.
Als ze in Azie die LeCoultre met gyrotourbillon excact konden namaken,dan zou ik een uitzondering maken en deze ‘nep’ in de vitrinekast plaatsen op een mooie standaard.
Hij hoeft van mij niet eens te werken.
Dat zijn inderdaad prima horloges, maar ik denk ook prima prijzen. Wat is op dit moment het duurste horloge is dat dat Nederlandse merk? Ben even de naam kwijt?
Ik zie die foto’s en kijk even op mijn G-Shock hoe laat het is. En ik voel me opeens heel zielig! :D:D:D:D:D:D
Wat een schitterend horloge-geweld!! ::o
Ik ben de pagina wel 5 keer op en neer geweest en moest bij elk plaatje gewoon even stil staan. De gyrotourbillon is denk ik het mooiste wat ik ooit op horologie gebied gezien heb.
Nou, over plaatjes gesproken. Kijk voor ‘de grap’ eens even op de site van deWitt: http://www.dewitt.ch/ en dan bij de academia collectie.
Dan het Tourbillon FA A Chaine horloge. Jawel een heuse ketting aandrijving!
Hoe verzin je het…om nog maar te zwijgen over het watch concept, alleen aan de band kan je nog zien dat het hier een horloge betreft.