Jenny Caribbean 700

Te koop:

Beste lezer :sunglasses:,

Hierbij verkoop ik mijn Jenny caribbean 700. Het is een zeer zeldzaam exemplaar. Het is een vroege caribbean 700 welke de voorloper was van de caribbean 1000 mk1.

Het verschil tussen de caribbean 700 en 1000 mk1 is de kroon. De 700 beschikt over een normale kroon welke bij de caribbean 1000 mk1 is veranderd in een schroefkroon.Tussen de kast zelf (frontloader) zit geen verschil.

De conditie van het horloge is zeer goed. De kast is netjes met nog diepe en leesbare inscripties op de achterkant. De grijze bezel is als nieuw zonder breuken en heeft matchende lume met de wijzerplaat.

De jenny gesigneerde wijzerplaat zelf heeft een grijze sunburst met zeldzame uurmarkers. Deze wijzerplaat (stepdial) komt niet vaak voor.

Ik verzamel al lang caribbeans maar caribbeans in deze conditie komen niet vaak voorbij. Waarom doe ik hem weg? Ik ben een groot document aan het maken over caribbeans waardoor ik zoveel mogelijk modellen en varianten probeer te documenteren.

Daar ben ik een eind mee klaar waardoor er een aantal mogen vertrekken want ik heb er nu gewoon teveel :upside_down_face:

Merk en model: Jenny Caribbean
Diameter: kast 38mm ex kroon. bezel 39.5mm
Leeftijd: vroege jaren 60
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): prachtige staat met perfecte bezel. Deze zijn vaak verkleurd, gebroken, verweerd of alle drie

Soort uurwerk en kaliber: eta 2452
Vraagprijs: €2000,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. :+1:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).




Meer foto’s op aanvraag

28 likes

Upje voor deze knapperd :slight_smile:

Wat leuks te ruil?
Wil jij flaneren met deze dikke jenny om de pols?

2 likes

Upje voor dit top exemplaar met een paar extra foto’s :sunglasses:




4 likes

Weekend up

1 like

Up😎

1 like

Up🫸🫷

1 like

Up €1750,-

1 like

Laatste upje daarna gaat het horloge internationaal :crazy_face:

Voorstellen qua ruil of biedingen zijn welkom🤪

1 like