Jeranimo

Miltat Oyster verkocht aan Jeroen.
Snelle communicatie en betaling.
Wat mij betreft prima HFer dus… :+1:
Veel plezier ermee @Jeranimo

1 like

Vandaag heb ik mijn blauwe Bulova Snorkel aan Jeroen verkocht. Het contact met Jeroen loopt erg prettig, hij reageert erg snel, en betaling was al zowat binnen voordat het betaalverzoek verstuurd was.

Ik zou zonder twijfel weer makkelijk zaken doen met Jeroen.
Bedankt kerel, en veel plezier van de Snorkel!

Prettig zaken gedaan met @jeronimo.

Vlotte communicatie en antwoord op vragen. Snel verzonden. Top dus.

1 like

Jeroen heeft voor mij mijn SKX007 gemod. Fijne communicatie en goede koffie gehad.
Thanks @Jeranimo!

3 likes

Uitstekende ervaring met forumlid @Jeranimo :+1:

Een Jubilee band overgenomen van Jeroen. Goede prijs, vlotte en prettige communicatie, snelle deal, staat zoals beschreven, goed verpakt en pijlsnel verzonden. Veel beter wordt het niet :slight_smile:

Een volgende keer graag nog eens, Dikke aanrader!

1 like

Bandje overgenomen van @Jeranimo
I.v.m. tijd in het heel kort: Helemaal top, thanks!!

1 like

2 bandjes van Jeroen overgenomen. Prima deal!

Seiko 5 van Jeroen @Jeranimo overgenomen. Zeer vlotte en plezierige deal. Jeroen reageert en besluit snel, communiceert uitstekend, verzend lightning fast en levert een prachtige Seiko. Kan Jeroen dan ook van harte aanbevelen :+1:

Afgelopen week een horloge overgenomen van @Jeranimo
Snelle afhandeling en goede communicate. Prettig zaken met je te doen!

1 like

Miltat band van @Jeranimo gekocht.
Snel en zakelijk :+1:

1 like

Snel handelen, fijne communicatie en vriendelijk ontvangen! Zeker een aanrader… tot de volgende keer @Jeranimo!

1 like

@Jeranimo heeft van mij een bracelet overgenomen; snelle betaling, snelle communicatie en netjes bevestiging van ontvangst. Prima om zaken mee te doen :+1:

Bandje van Jeroen @Jeranimo overgenomen. Ik ken Jeroen persoonlijk en is altijd prettig om een deal mee te doen. :+1:

1 like

Op mijn oproep voor een rubberband een vlotte en adequate reactie van @Jeranimo gekregen. Prima band voor een mooie prijs en rete snel :+1:

1 like

Horloge overgenomen van Jeroen. Alles zoals het hoort. Vlotte en duidelijke communicatie en pakketje was goed verpakt :+1::+1:

Jubilee band van @Jeranimo gekocht.
Prima ervaring.
Bedankt Jeroen. :+1:

1 like

Band overgenomen van @Jeranimo. Fijne en snelle deal. Alles naar wens!

1 like

Een deal gesloten met @Jeranimo voor een horlogeband. Snelle communicatie, en de betaling was in no time binnen. Zeer prettig zaken doen!

1 like