Jeroen

Bandje verkocht aan @Jeroen, probleemloze deal, aanrader :+1:

1 like

Zojuist mijn NTH aan Jeroen verkocht. Leuk gesprek, soepele deal en vriendelijke kerel! Zeker aan te raden!

1 like

@Jeroen heeft mijn damasko overgenomen. Deal was vlot gesloten, vandaag afgesproken en onder het genot van een koffie en een broodje de overdracht gedaan. Enthousiaste liefhebber die zijn afspraken nakomt.

Zeker een aanrader :+1:t2:, veel plezier met je da38 jeroen :muscle:t2:

1 like

M’n Baume & Mercier Tronosonic verkocht aan @Jeroen. Toen ik de B&M net had gaf Jeroen aan het horloge te willen overnemen als ik zou besluiten het horloge te flipperen. Na een maand of twee was het zo ver. Zo gezegd, zo gedaan. Jeroen was eerst nog drie weken op vakantie en daarna brak er voor hem een bijzonder drukke tijd aan. Vandaar dat het allemaal wat langer duurde dan de verwachting was in eerste instantie. Echter heb ik vanaf het begin vertrouwen gehad in de goede afloop en dat vertrouwen werd beloond, want Jeroen kwam zijn belofte na. Vanaf dag één een goed gevoel gehad bij dit forumlid. Ookal werden de afspraken voor overname een aantal keren verzet, beveel ik @Jeroen toch aan, omdat hij bijzonder vriendelijk was, open kaart speelde en zijn belofte na kwam. :+1:

2 likes

En de Tronosonic heb ik nu weer overgenomen na een probleemloze deal! Aanrader die Jeroen!

1 like

Mooie ruildeal gedaan met Jeroen. Zeer vriendelijk en leuk over horloges gekletst.
Bedankt man :+1:t2:

1 like

Zojuist een leuke ruildeal gedaan met Jeroen, gezellig op de parking van de mcdonalds een bak koffie gedaan.
Eerlijk voorstel, afspraken nagekomen, top!

1 like

Vanochtend een leuke ruildeal gemaakt met Jeroen @Jeroen :+1: Dikke prima allemaal, vriendelijke en nette communicatie, realistische kijk op zaken.
5 sterren voor mij, tot een volgende keer!

Groet, Matthijs

1 like

Sympathieke en supersnelle (inruil)deal met @Jeroen gedaan en 100%+ tevreden!!
HF is gewoon een garantie voor positieve contacten :ok_hand:t3:!
Bedankt en een dikke +!!

1 like

Prima zo. Communicatie en afhandeling onberispelijk en sympathiek.

1 like

Super snelle deal met @Jeroen !

Na een korte berichten wisseling werd de knoop snel doorgehakt, de betaling overgemaakt en het horloge bij mij thuis opgehaald.

Prettige deal, dikke aanrader! :ok_hand:t2:

1 like

Op z’n Usains: binnen 5 minuten de deal met @Jeroen gemaakt voor de Oris Big Crown Cervo Volante en die gaat nu shinen bij haar nieuwe eigenaar! Thanks Jeroen!

1 like

Hier een Oris (de bovengenoemde) van Jeroen overgenomen. Exact zoals beschreven en mooi verpakt verzonden. Goede communicatie en prettige ervaring… Aanrader!

1 like

Driemaal is scheepsrecht voor @Jeroen
Mooie horloge aan hem verkocht die hij tot 2 maal voor zijn :eyes: voorbij zag gaan….
Communicatie met hem verliep goed en vlot,de betaling ging supersnel.
Aanrader om zaken mee te doen!!!
Draag hem met plezier :+1:t4:

1 like