Jeroenmk2

@Jeroenmk2 had een blauwe Stargate dial in de aanbieding, en die heb ik van hem overgenomen.
Dat was een solide ervaring: de dial kwam snel, goed verpakt en aangekondigd middels een T&T code mijn kant op. Top, Jeroen! :+1:

1 like

Heel veel plezier met de dial Steve! En wel even een foto posten als hij klaar is :+1:

Voor het eerst zaken gedaan met Jeroen, wat uitstekend verliep. Snelle & leuk communicatie, prijs was goed, pakketje was snel verzonden! Aanrader wat mij betreft! :+1:t3:

1 like

Ook hier zaken gedaan met @Jeroenmk2 zeer goed bevallen!! Goede en snelle communicatie en verzending!
:+1::+1::+1::+1:

1 like

Top ruildeal gesloten met @Jeroenmk2 die een vette mod zal opleveren!

Super communicatie, betaling, fotoā€™s, ā€¦ Kortom een zeer aangename transactie!

1 like

Vintage Seiko aan Jeroen @Jeroenmk2 verkocht. Dat ging helemaal prima. Dank Jeroen en veel draagplezier gewenst.

Gr. Hans

1 like

@Jeroenmk2 heeft een horloge van me overgenomen. Soepel verlopen transactie, vlotte betaling en netjes berichtje dat pakketje binnen was.

Zoals het heurt dus eigenlijk :+1:

1 like

Bulova Super Seville gekocht van Jeroen, zeer fijne afhandeling.

1 like

Bandje van @Jeroenmk2 gekocht.
Helemaal top, snel verzonden en bovenal een fijn contact :+1:

1 like

Was op zoek naar twee schakeltjes voor mā€™n super Seville, niet te vinden! Jeroen heeft ze gevonden en de transactie was top. Goeie vent! Prettig om zaken mee te doen, binnen no time op de deurmat!

1 like

@Jeroenmk2 zorgde voor een mooi einde aan mijn zoektocht naar een ā€˜mintā€™ goudkleurige super seville.
Vlotte communicatie, snelle levering en mooie staat!
Thanks Jeroen

1 like

Seiko Datejust gekocht van @Jeroenmk2
Zeer tevreden met het horloge + een fijne afhandeling, ik zeg top! :+1:

1 like

Seiko sarb017 in nieuwstaat overgenomen van @Jeroenmk2 . Het horloge was goed verpakt en snel verzonden. Prettige vent om zaken mee te doen! :+1:

1 like

Voor een vriend van me een seiko overgenomen van @Jeroenmk2

Hij was zo schappelijk om hem voor me vast te houden tot ik goedkeuring had om de deal rond te maken.

Prima afhandeling en horloge conform beschrijving geleverd.

Thx!

1 like

Een mooie Bulova Super Seville Day-Date gekocht bij @Jeroenmk2.
Zeer fijne communicatie en horloge is precies als omschreven.

Top verkoper! :+1:

1 like

Horloge gekocht van Jeroen.
Snelle, duidelijke, open communicatie.
Heel relaxed met een lach.
Het horloge verstuurd voordat ik betaald had. ā€œKijk maar of hij je bevalt en betaal dan maarā€.
Jeroen bedankt voor het vertrouwen en we spreken elkaar!

1 like

Van @Jeroenmk2 een mooie SNKJ mogen overnemen. Zo betaald en zo verstuurd, erg blij mee. Hartelijk bedankt Jeroen, super zaken doen!

1 like

Hier ook een tevreden persoon na een overname van Jeroen!

Communicatie verloopt vlot en Jeroen heeft mij tijdens het hele verzendproces mooi op de hoogte gehouden :ok_hand:

1 like