Jeroenmk2

@Jeroenmk2 had een blauwe Stargate dial in de aanbieding, en die heb ik van hem overgenomen.
Dat was een solide ervaring: de dial kwam snel, goed verpakt en aangekondigd middels een T&T code mijn kant op. Top, Jeroen! :+1:

1 like

Heel veel plezier met de dial Steve! En wel even een foto posten als hij klaar is :+1:

Voor het eerst zaken gedaan met Jeroen, wat uitstekend verliep. Snelle & leuk communicatie, prijs was goed, pakketje was snel verzonden! Aanrader wat mij betreft! :+1:t3:

1 like

Ook hier zaken gedaan met @Jeroenmk2 zeer goed bevallen!! Goede en snelle communicatie en verzending!
:+1::+1::+1::+1:

1 like

Top ruildeal gesloten met @Jeroenmk2 die een vette mod zal opleveren!

Super communicatie, betaling, foto’s, … Kortom een zeer aangename transactie!

1 like

Vintage Seiko aan Jeroen @Jeroenmk2 verkocht. Dat ging helemaal prima. Dank Jeroen en veel draagplezier gewenst.

Gr. Hans

1 like

@Jeroenmk2 heeft een horloge van me overgenomen. Soepel verlopen transactie, vlotte betaling en netjes berichtje dat pakketje binnen was.

Zoals het heurt dus eigenlijk :+1:

1 like

Bulova Super Seville gekocht van Jeroen, zeer fijne afhandeling.

1 like

Bandje van @Jeroenmk2 gekocht.
Helemaal top, snel verzonden en bovenal een fijn contact :+1:

1 like

Was op zoek naar twee schakeltjes voor m’n super Seville, niet te vinden! Jeroen heeft ze gevonden en de transactie was top. Goeie vent! Prettig om zaken mee te doen, binnen no time op de deurmat!

1 like

@Jeroenmk2 zorgde voor een mooi einde aan mijn zoektocht naar een ā€˜mint’ goudkleurige super seville.
Vlotte communicatie, snelle levering en mooie staat!
Thanks Jeroen

1 like

Seiko Datejust gekocht van @Jeroenmk2
Zeer tevreden met het horloge + een fijne afhandeling, ik zeg top! :+1:

1 like

Seiko sarb017 in nieuwstaat overgenomen van @Jeroenmk2 . Het horloge was goed verpakt en snel verzonden. Prettige vent om zaken mee te doen! :+1:

1 like

Voor een vriend van me een seiko overgenomen van @Jeroenmk2

Hij was zo schappelijk om hem voor me vast te houden tot ik goedkeuring had om de deal rond te maken.

Prima afhandeling en horloge conform beschrijving geleverd.

Thx!

1 like

Een mooie Bulova Super Seville Day-Date gekocht bij @Jeroenmk2.
Zeer fijne communicatie en horloge is precies als omschreven.

Top verkoper! :+1:

1 like

Horloge gekocht van Jeroen.
Snelle, duidelijke, open communicatie.
Heel relaxed met een lach.
Het horloge verstuurd voordat ik betaald had. ā€œKijk maar of hij je bevalt en betaal dan maarā€.
Jeroen bedankt voor het vertrouwen en we spreken elkaar!

1 like

Van @Jeroenmk2 een mooie SNKJ mogen overnemen. Zo betaald en zo verstuurd, erg blij mee. Hartelijk bedankt Jeroen, super zaken doen!

1 like

Hier ook een tevreden persoon na een overname van Jeroen!

Communicatie verloopt vlot en Jeroen heeft mij tijdens het hele verzendproces mooi op de hoogte gehouden :ok_hand:

1 like