Jesus

@Jesus heeft van mij een bandje overgenomen; supersnelle deal en even snel betaald. Keurig laten weten wanneer hij het ontvangen had.
@Jesus krijgt van mij een dikke duim :+1:

2 likes

2 stalen bandjes overgenomen van @Jesus. Gisteren snel overeengekomen en vandaag al in huis! Super service :+1:

2 likes

@jesus heeft een stalen band overgenomen. Prettige en snelle communicatie, geld snel overgemaakt en kwam nog even op de lijn toen de band binnen was. Prima zaken doen!

1 like

@Jesus heeft van mij een Tissot overgenomen. Prettige communicatie en snelle betaling.
Top Jésus!

2 likes

Horloge gekocht van @Jesus. Snelle afhandeling, vriendelijke communicatie, meteen verzonden, met aandacht verpakt. Alles prima. Hartelijk dank, een prettige ervaring.

2 likes

@Jesus heeft een paar dagen geleden mijn Citizen AW1244-56E Titanium in de bus gekregen. Heel vlotte en sympathieke communicatie, snelle betaling en blije reactie bij ontvangst :slight_smile:.
Dankjewel Jesús ! :+1:

1 like

@Jesus heeft mij Seiko overgenomen. Snelle betaling en prettige communicatie en een mooie foto van de Seiko ontvangen nadat hij het horloge had ontvangen.

1 like

Van @TeunR69 een Seiko Recraft
overgenomen. Snel contact een levering volgens specificaties.
Voor herhaling vatbaar.

1 like

Horloge verkocht aan Bill ( @BroederBill )
Vlotte soepele communicatie, snelle betaling en netjes een berichtje incl foto dat die goed is overgekomen.
Aan te raden en zeker voor herhaling vatbaar. Bill batterijtje vervangen was geen probleem. Aangenaam om zakenmee te doen. :+1:

1 like

Bart @dibartholomei heeft een blauwe
CCCP van me overgenomen. Na overeenkomst en snelle overboeking van de tegoeden heb ik het pakje persoonlijke afgegeven op zijn werk plek/kantoor aangezien ik in buurt woon. Hij blij en ik ook. Transactie naar ieders tevredenheid verlopen.

@Jesus
Een mooie Casio van Jesus gekocht. De afhandeling en verzending liepen voorspoedig.
Ben echt blij met het horloge.

1 like

SKX009 overgenomen van Jesus, volgende ochtend stond Pieter Post al voor de deur met het horloge.

Snelle communicatie en doen wat we beloven, daar houden we van.

Dikke duim :+1:t2:

1 like

Vandaag een Fromanteel van @Jesus overgenomen …een aangename ervaring : een uitstekende verkoop begeleiding en snelle en correcte afhandeling :+1:

1 like

@Jesus verkocht mij deze week een mooie kinetic seiko. De zware had ik al maar nu mocht ik de witte toevoegen aan de verzameling.! Hij was ook eerlijk over de kleine gebruikerssporen. Lekker bakje koffie gedaan en zijn lieve vrouw mogen leren kennen. Bedankt ik ben er blij mee

1 like

Enkele maanden geleden een mooie Bulova Accutron II in het blauwe gedeelte. Helaas voor mij was @Jesus sneller met reageren…:frowning:
PB gestuurd, mocht hij ooit gaan, denk aan mij!
En jawel, vorige week bericht van @Jesus:grin:
Deal was snel rond, goed verpakt en rap verstuurd…:star::star::star::star::star:
Topverkoper, dank je Jesús :+1:

1 like

Nogmaals een heel vlotte en aangename deal met @Jesus.
Dankjewel ! :+1:

1 like

Afgelopen week een Seiko sports SRPE57K1 van @Jesus overgenomen, mooi aangepast door Jesus. Nieuw saffier glas, nieuwe band en nieuwe fluted bezel en heel netjes op maar gemaakt. Horloge is als nieuw :smiley:
Jesus is echt heel sympathiek, leuk gesprek en vlotte deal met een leuke prijs.
Horloge voldoet helemaal zoals Jesus in de advertentie heeft geplaatst.
Goed verpakt en snel verzonden, kan niet anders zeggen dan dat @Jesus een aanrader is om een horloge van te kopen.

2 likes

Eind februari weer een horloge overgenomen van @Jesus, dit keer een Brunmontagne met groene dial. @Jesus is echt een top kerel, leuk mee te communiceren en horloge voldoet zoals beschreven en foto’s. Snel verzonden door Jesus, traag bezorgt door PostNl, maar gelukkig goed bomvrij verpakt met een leuke strik om het pakket. Kortom plezierig om zaken mee te doen en zoals eerder beschreven een aanrader. Dank je @Jesus voor deze deal, ik ben er blij mee :+1:

1 like

Wederom een fijne aankoop gedaan van @Jesus.
Mooie Oriënt. Bedankt dat je hem voor me reserveerde en de prijs schappelijk was! Aanrader voor allen

1 like

En weer een leuk horloge over genomen van @Jesus, was weer ouderwets gezellig met hem kletsen. Toffe peer en zeer zeker een aanrader om daar een horloge van te kopen/verkopen.
Bedankt vriend, je weet wel waarom :+1: :wink:

1 like