Gisteren gereageerd op advertentie van @Jesus.
Nette horloge die ik iemand graag cadeau wilde doen. Communicatie verliep prettig, toen bleek dat batterij leeg was kon ik direct compensatie krijgen of hij ging het alsnog in orde maken.
Pakket was vanmiddag al binnen. Super fijne transactie. Aanrader.
Vlak voor de vakantie wederom weer horloge overgenomen van @Jesus. Intussen ben ik een bulk afnemer van Jesus . Maar zoals de vorige keren was de communicatie weer top, horloge(s) zoals beschreven in het blauw.
Dank Jesus voor deze deal en kan zeggen dat Jesus een aanrader is om zaken mee te doen
Voor de vakantie een mooie blauwe Citizen van @Jesus overgenomen.
Communicatie verliep prettig en snel. Afhandeling top. @Jesus is dus echt een aanrader om zaken mee te doen!!!
Op verzoek van @JGrallae .
Ik heb onlangs via Jesús een prachtige AVI-8 P-51 Mustang overgenomen en kan niet anders zeggen dan dat alles top verlopen is.
Vanaf het eerste contact tot de levering was Jesús duidelijk, vriendelijk en behulpzaam. Ondanks dat ik zelf wat vertraging had door internetproblemen, bleef hij geduldig en correct. Alles werd netjes verpakt én zoals beloofd voorzien van een extra nieuwe NATO-strap (nice touch!).
Communicatie verliep soepel en het horloge is in perfecte staat aangekomen – helemaal zoals omschreven. Track & Trace keurig doorgestuurd, foto’s van verzending erbij… gewoon netjes geregeld.
Kortom: een betrouwbare en betrokken verkoper. Aanrader dus voor iedereen op H.F. die overweegt iets via Jesús aan te schaffen.
Bedankt en wie weet tot een volgende keer!
Mvg,
John