SKX009 overgenomen van Jesus, volgende ochtend stond Pieter Post al voor de deur met het horloge.
Snelle communicatie en doen wat we beloven, daar houden we van.
Dikke duim
SKX009 overgenomen van Jesus, volgende ochtend stond Pieter Post al voor de deur met het horloge.
Snelle communicatie en doen wat we beloven, daar houden we van.
Dikke duim
Vandaag een Fromanteel van @Jesus overgenomen …een aangename ervaring : een uitstekende verkoop begeleiding en snelle en correcte afhandeling
@Jesus verkocht mij deze week een mooie kinetic seiko. De zware had ik al maar nu mocht ik de witte toevoegen aan de verzameling.! Hij was ook eerlijk over de kleine gebruikerssporen. Lekker bakje koffie gedaan en zijn lieve vrouw mogen leren kennen. Bedankt ik ben er blij mee
Enkele maanden geleden een mooie Bulova Accutron II in het blauwe gedeelte. Helaas voor mij was @Jesus sneller met reageren…
PB gestuurd, mocht hij ooit gaan, denk aan mij!
En jawel, vorige week bericht van @Jesus…
Deal was snel rond, goed verpakt en rap verstuurd…
Topverkoper, dank je Jesús
Afgelopen week een Seiko sports SRPE57K1 van @Jesus overgenomen, mooi aangepast door Jesus. Nieuw saffier glas, nieuwe band en nieuwe fluted bezel en heel netjes op maar gemaakt. Horloge is als nieuw
Jesus is echt heel sympathiek, leuk gesprek en vlotte deal met een leuke prijs.
Horloge voldoet helemaal zoals Jesus in de advertentie heeft geplaatst.
Goed verpakt en snel verzonden, kan niet anders zeggen dan dat @Jesus een aanrader is om een horloge van te kopen.
Eind februari weer een horloge overgenomen van @Jesus, dit keer een Brunmontagne met groene dial. @Jesus is echt een top kerel, leuk mee te communiceren en horloge voldoet zoals beschreven en foto’s. Snel verzonden door Jesus, traag bezorgt door PostNl, maar gelukkig goed bomvrij verpakt met een leuke strik om het pakket. Kortom plezierig om zaken mee te doen en zoals eerder beschreven een aanrader. Dank je @Jesus voor deze deal, ik ben er blij mee
Wederom een fijne aankoop gedaan van @Jesus.
Mooie Oriënt. Bedankt dat je hem voor me reserveerde en de prijs schappelijk was! Aanrader voor allen
En weer een leuk horloge over genomen van @Jesus, was weer ouderwets gezellig met hem kletsen. Toffe peer en zeer zeker een aanrader om daar een horloge van te kopen/verkopen.
Bedankt vriend, je weet wel waarom
Van het weekend een horloge overgenomen van @Jesus
Deal ging supersnel, verzenden ook dik in orde. Prima om zaken mee te doen
Van @Jesus een zeer mooie Seiko over genomen. Wederom een fijn verlopen deal
Voor mij de eerste keer goudkleurig aan de pols. Heeft wel wat.
@Jesus had een tijdje terug een zoekopdracht geplaatst voor een blauwe Kemmner carré.
Alhoewel ik niet van plan was deze te verkopen, toch gedaan ivm het in de hand houden van de collectie. Dit omdat er 3 nieuwe aanwinsten binnen waren gekomen.
Een koper zoals je ze graag ziet, komt alle afspraken na en communiceert perfect.
Veel plezier met de Kemmner!
Alweer een snelle en zeer prettige deal gemaakt met @Jesus. Mooie full lume gekocht, als nieuw…
Bedankt weer en tot de volgende
Wederom een topdeal met @Jesus
2 mooie Citizens Marinaut mijn kant uit gekomen, en zoals eerder ook weer 100% tevreden
Bedankt Jesús
Vlak voor de vakantie wederom weer horloge overgenomen van @Jesus. Intussen ben ik een bulk afnemer van Jesus . Maar zoals de vorige keren was de communicatie weer top, horloge(s) zoals beschreven in het blauw.
Dank Jesus voor deze deal en kan zeggen dat Jesus een aanrader is om zaken mee te doen
Voor de vakantie een mooie blauwe Citizen van @Jesus overgenomen.
Communicatie verliep prettig en snel. Afhandeling top. @Jesus is dus echt een aanrader om zaken mee te doen!!!
Een mooi Citizen Tsuyosa overgenomen van @Jesus .
Goede duidelijke vlotte communicatie en alles keurig afgehandeld.
Prima zaken doen!