Jeugdsentiment

Deze ken ik nog hahahah!

Haha prachtig topic! Tijdje terug kwam ik tijdens het opruimen van de zolder mijn eerste horloge tegen. Ruim 30 jaar geleden gekregen van m’n ouders. Gelukkig heb ik een andere smaak dan mn ouwe lui :joy:

1 like

Ik heb jarenlang, als daily beater,gebruikt gemaakt van de Casio Surfing timer G-shock. Dat ding was onverwoestbaar. Had hem om tijdens het werk, allerlei verbouwingen en ook er mee duiken (vrijwillige brandweer). Batterijtje ging 4-5 jaar mee. Ik heb dat ding 25 jaar gehad en hem toen weggegooid omdat ik hem zat was. Had leuk geweest als ik hem had bewaard, for old times sake…

3 likes

Deze heb ik nog steeds:

Dat komt ook een beetje omdat ik 'm niet aan mocht tijdens het buitenspelen :slightly_smiling_face: Daar had ik een digitale Lorus voor, zodat ik geen excuus had om te laat thuis te komen.

Niet precies deze, maar komt aardig in de buurt:
40586466

4 likes

Ben geen expert, maar dit lijkt me toch geen G-shock?

Ik zie t er niet op staan. Bovendien lijken me de constructie vd kast en pushers nou niet bepaald schok bestendig.

1 like

Dat belooft veel goeds voor de toekomst !

De toekomst is nu… letterlijk, je reageert op een bericht van 10 jaar geleden :smile:

2 likes

Dan hoop ik dat je toekomst geworden is wat je er van verwachtte !

1 like

Was niet mijn bericht hoor,10 jaar geleden was ik 5 haha.

1 like

Als puber had ik daar geen aandacht voor :slightly_smiling_face:, maar sinds enkele jaren ben ik ze gaan verzamelen.
Mooi horloge.