Heeft iemand van het forum ervaring(en) met Jeweltrader/Denis van den Heuvel uit Assen? Hij verkoopt naast juwelen ook (2e hands) horloges.
Bvd
Marten
Heeft iemand van het forum ervaring(en) met Jeweltrader/Denis van den Heuvel uit Assen? Hij verkoopt naast juwelen ook (2e hands) horloges.
Bvd
Marten
Iemand???
Gisteren na heel lang zoeken, mn droomklok (IWC Portugieser) aangeschaft bij Jeweltrader te Assen. Zeer betrouwbare en correcte Internet-leverancier van kwaliteitsklokken. Prijzen zeer reëel!
Dennis veel succes.
Mvg
Geert
Na goede reacties op de diverse (hologe)forums en wat correspondentie met de eigenaar van Jeweltrader, achte ik deze leverancier betrouwbaar genoeg om mijn spaargeld aan te besteden. Het is vaak even wennen aan de nieuwe (digitale) distributiekanalen…
Na in eerste instantie een Mark XV gekocht te hebben, heb ik bij het ophalen nog eens goed naar de Portuguese Chrono (witte plaat met de bluawe wijzers) gekeken en ben toen direct verliefd geworden op dit juweeltje. Ondanks het feit dat we een (scherpe) deal hadden voor de Mark XV ben ik zonder klok vertrokken uit Assen en zou ik doorsparen voor de Portuguese. Afgelopen week was het zover: na enig onderhandelen ben ik nu de trotse eigenaar van dit meesterwerk. Ervaringen over de verkoper:
Kortom: erg betrouwbaar, een aanrader!
Na het nodige speurwerk op internet het ik vandaag (12/8) een schitterende IWC 500107 (IWC Portugieser 7days) met het mooie 51011 uurwerk bij Denis van den Heuvel (Jeweltrader)gekocht.
Aangezien ik in eerste instantie wat terughoudend was omdat er maar bar weinig over hem te vinden is op internet, bleek na aankomst in Assen dat Denis bijzonder betrouwbaar is en dat er totaal geen reden tot wantrouwen is.
De man weet waar hij het over heeft en is zeker kundig.
De IWC is nagel nieuw en natuurlijk in uitmuntende staat, geheel compleet met factuur, verzekeringspapieren en alle oorspronkelijke spullen.
In de toekomst zal ik er zeker terugkeren, al blijft het een enorm eind rijden.
Topper en aanrader!!
Dennis heeft in diverse hotels in nederland vitrines staan, kunt ook met hem afspreken daar te komen ipv naar assen te rijden, tip voor de volgende aankoop
Ook ik heb enkel lof voor Dennis van jeweltrader, ik heb mijn IWC 5001 voor een zeer nette prijs verkregen.
Hij heeft het horloge zelfs bij mij ‘persoonlijk’ aan huis bezorgd, is dit nu top-service of hoe zit het? (tu)
Afgelopen week mijn nieuwe IWC Fliegechronograph (IW3717-01) in ontvangst genomen.
Prettige gang van zaken met Denis van den Heuvel, correcte, vlotte emailcorrespondentie en een goede aflevering.