Jhuurne

Ik heb een tweetal seiko overgenomen van Jurgen.

Snelle deal, nette afhandeling.

Bij aankomst was er wat mis met een van de horloges, direct contact gezocht met Jurgen. Fijne communicatie, Jurgen heeft het horloge gerepareerd.

Een verkoop met nazorg. TOP!

Fijne communicatie, geen gezeik en dat voor een goede prijs: aanrader!

Prima klok, snelle communicatie, prettige prijs. Kan het zelf ook aanpassen/herstellen indien nodig. Zou ik u aan kunnen bevelen.

Wil

simpel, duidelijk en goed! Bedankt!

(tu):)-D:~

Ik heb een Seiko 5 met twee banden van Jurgen overgenomen. Communicatie verliep vlot en hij heeft het horloge snel en goed verpakt toegestuurd. Horloge was zoals beloofd in nieuwstaat. Complimenten!

Hugo

Uitstekende verkoper.
Gisteren een mooie Seiko SKX007-Jubilee voor mn zoon gekocht van Jurgen.

Prettige communicatie. Vorige week vrijdag koop rond gemaakt en geld gestort. Dit weekend al bericht gekregen dat het op de post was. Met dank aan TNT gisteravond ontvangen.

Het horloge zelf heb ik nog niet gezien, maar mijn vriendin heeft even het pakje opengemaakt en me gebeld. Ben dus erg benieuwd en ik zie 'm morgen pas.

Fijne transactie met Jurgen, vriendelijk, snel, zo hoort het (tu)

Snelle en prettige transactie ! kortom een aanrader !

Eerder deze week wat geruild met Jurgen. Ik sluit me bij de vorige schrijvers aan: goede medeforummer om zaken mee te doen!

Menno

Horloge verkocht aan Jurgen. Snel tot een deal gekomen. Het geld was vlot bijgeschreven op mijn rekening. Prima!

Een vintage Seiko overgenomen van Jurgen. Goede deal, met wederzijds enthousiasme gesloten. Goed verpakt en snel verzonden. Erg prettig zakendoen!

Ik heb een vintage Seiko van Jurgen overgenomen. Vandaag binnengekomen, keurig verpakt in bubbeltjesplastic in een kartonnen pakketje met track&trace binnen 1 werkdag bezorgd. Heel prettig zakendoen!

Bouke

(tu) (tu)

Jurgen van WatchMod heeft me keurig en belangeloos geholpen met een zeldzaam onderdeeltje, waarvoor veel dank!

Aanrader

Edit: type-o

1 like