JimSoul 👍

Pas een vintage Tissot overgenomen van @JimSoul, de verkoop ging heel makkelijk, direct eens over een prijs en over de verzending, en twee dagen later lag het horloge op mijn mat! In de tussentijd nog gezellig met Jim gepraat over vintage horloges en Tissots, top verkoop!

1 like

Thnx! De positieve ervaring is geheel wederzijds. :+1:

1 like

Enkele advertenties van Panerai overgenomen van @JimSoul, erg fijne ervaring en een absolute aanrader!

1 like

Hier ook een zeer aangename ervaring met @JimSoul.
Zeer aangename vlotte communicatie, alsook snelle degelijke verzending.

Thanks Jim!

1 like

Ook hier positieve ervaringen met @JimSoul De vintage advertenties waren uitstekend verpakt. Tot de volgende keer.

1 like

Prettig contact gehad met @JimSoul! Directe betaling en netjes een berichtje bij ontvangst. Aanrader :+1: !

1 like

Prettige deal gemaakt met Jim voor overname van een Nomos bandje. Vlotte en prettige communicatie.

:+1:

1 like

Top ervaring, vintage tissot overgenomen.

Vlotte communicatie, verzending & onderhandeling. Het horloge was zoals beschreven.

Thanks again, ik kan handelen met Jim enkel aanraden.

1 like

Mooe Mondia overgenomen. Vlotte communicatie en, het belangrijkst, horloge is precies als beschreven. Erg blij mee! Dikke +1 voor @JimSoul

1 like

Afgelopen week prettig zaken gedaan met @JimSoul. Geen langdurige “heen en weer” communicatie over prijs. Kort en zakelijk. en snelle levering. Top

1 like

Hmm…beter plaats je de review in het topic dat reeds bestaat mbt JimSoul…in het Ervaringen met (ver)kopers deel wel te verstaan.

:wink::ok_hand:

2 likes

Zoals deze :wink:

@Jur werk aan de winkel :rofl:

1 like

:+1:

Ps is het volle maan ofzo? Weird shit vandaag op HF. :thinking::laughing:

1 like

Onlangs een vintage Tissot van @JimSoul overgenomen. Was een heel prettige transactie: snel, duidelijk en een heel prettige communicatie! Kortom een aanrader om wat van te kopen! :+1:

1 like

Onlangs kocht ik een bandje van @JimSoul. Dat was -zoals verwacht- over de gehele linie een zeer prettige ervaring. Aarzel dus niet: dit is een betrouwbaar lid van HF!

1 like

@JimSoul heeft recent een doos overgenomen. Directe communicatie, dito betaling en een berichtje bij ontvangst. Topper!

1 like

Bandje gekocht van JimSoul, goed afgehandeld en snel ontvangen. Prettig contact

1 like

'tis al lang geleden, maar geen toegang tot dit deel.
Van Jimsoul heb ik een bandje overgenomen.
Snelle communicatie en verzending!
Alsnog een dikke :+1:!

1 like

@JimSoul heeft afgelopen week een bandje van mij overgenomen. Vriendelijke communicatie en snelle betaling. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

Vlotte aankoop, supersnelle levering van een Tissot PR516 GL met prima communicatie @JimSoul
Dankjewel :top:

1 like